Nesapratu īsti par to, kur motociklistam taisnība. Ja ir divas joslas, pa kurām uzbrauk uz tilta un mans kolēģis otro bija aizņēmis, bet viņam garām pa kreiso malu vēl gribēja aizbraukt motociklists - kā viņam varēja būt taisnība? Ja tur būtu mašīna motocikla vietā - pa kurieni tad tā kolēģim pabrauktu garām - pa pretējo braukšanas joslu pāri divām līnijām? Vai tad motociklistiem ir citādi ceļu satiksmes noteikumi?
Redz, manuprāt viss ir mazliet vienkāršāk - izbraucot no tās ieliņas ir zīme 'dot ceļu'. Un tas nozīmē, ka momentā, kad kāds tev ieper sānos, tu esi vainīgs, jo neesi redzējis, neesi palaidis, neesi novērtējis, ka izbrauktuve ir brīva.
Līdzīgi kā ar gājēju pārejām - ja uz pārejas tu kādu notriec - gājēju vai riteņbraucēju - tad ir visai vienalga, ka viņš tur ir parādījies pārāk ātri, ka viņš pats nav novērtējis satiksmes drošību utt.
Fakts ir fakts. Un biežāk gadās, ka 'vainīgā' vadītāja apstākļus retāk ņem vērā nekā tā vadītāja, kam ir 'taisnība'.
Visdrošāk, manuprāt, pārvietoties ar jebko, arī kājām, ir pieņemot domu, ka jebkurā momentā kāds var tevi mēģināt nogalināt. Tad tu pats esi uuberpiesardzīgs un uuberuzmanīgs.