302cc9b4780f8cbef6f70c3a8417913050b6aafb ([info]mindbound) rakstīja,
Dati par to, kā mācību process reāli notiek un ko tas smadzeņu kontekstā vispāri nozīmē. Konkrēts piemērs, no šīs pašas tēmas: izrādās (avoti: a.m. papīri un atsauces tajos), ka evidence liecina, ka individuālu mācību stilu ievērošana nav efektīva metodika, kā vietā ievērojami lielāku labumu varētu dot fokusēšanās uz evidence-based metodēm (piem., spaced repetition vai elaborative interrogation).


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
(komentārs tiks paslēpts, ja vien neesi šitā cibiņa draudziņš)
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?