302cc9b4780f8cbef6f70c3a8417913050b6aafb ([info]mindbound) rakstīja,
Tieši pretēji, tikai izprotot to, kādas ir (vai nav) atšķirības audzināmo smadzeņu starpā, paveras iespēja izstrādāt efektīvākas mācību metodes (tas, ka pedagoģijā nav sasniegts globāls optimums, manuprāt, nav kontroversāli).

Jāpiebilst gan, ka kopumā "zinātnei nav vietas ar bērnu audzināšanu saistītu lēmumu pieņemšanā" ir viena no WTF-ainākajām tēzēm, kādas no Tevis esmu dzirdējis, ever (t.i., es burtiski nestādos priekšā, kādā visumā šāds apgalvojums varētu būt patiess).


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
(komentārs tiks paslēpts, ja vien neesi šitā cibiņa draudziņš)
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?