27 November 2018 @ 04:59 pm
Pretty wombskin.  
University [Goldsmiths, University of London and Kings College London] students are refusing to use the words 'woman' and 'women' because they have been deemed 'offensive' and include the word 'man'. Instead, members of the female sex are being referred to as 'womxn'. The gender noun has been outlawed in some circles as non-inclusive, as feminists suggest the word alone suggests reliance upon males.

Times reporter Lucy Bannerman asked: 'P.S how do you say it in PR meetings? Woomksn? Wombskin? Womixen?' 


Labi, ka es vēlaizvien esmu sieviete nevis womxn. Lasot ko šādu, atkal bēdājos, ka nedzīvoju Latvijā, kur cilvēki ir normāli. Honestly, tik pat labi men could change their gender noun to "mxn" if they argued that "man" is derrived from "woman" and they do not want to be associated with stupid women. Manuprāt, šeit skaudri atklājas, ka cilvēki paši ir nodefinējuši priekš sevis, ka "woman" ir zemāks vārds nekā "man" (jo atvasināts no "man", nevis otrādi), kamēr tajā pašā laikā, paradoksāli, vīrieši ir viņiem šķiet kas zemāks, ar ko ir pretīgi asociēties. Gandrīz vai gribas viņus apsveikt ar perfekta paradoksa demostrējumu. Taču diemžēl manus sveicienus apdzēš izteikta mindfuck sajūta, kas rodas apzinoties šo skaudri sašķobīto un pataloģisko domāšanu. Es bezmazvai gaidu to liktenīgo brīdi tādā sājā just-get-it-over-with-already manierē, kad, pēc tam kad breksits būs pārvērtis šo valsti morālā Černobiļā, politiķi zaudējuši pēdējās saprāta palieciņas, izdomās ar likumu aizliegt sievietes saukt par sievietēm un vīriešus saukt par cilvēkiem.

Protams, visās šajās kārtējās instancēs un kopējā tendencē ir zināma, patētiska, aleksdžounsīga ambivalence. Bet intuitīvi šķiet, ka cilvēki pārāk zemu novērtē draudu vidi, ko rada visādi sociālie buruļi, pat ja tie ir tikai universitātē vai Internetā. Jo pieaugušie jau ir nogalinājuši savas spriestspējas un atbildību novēluši uz sapsihojušamies bērniem, kamēr realitāte būtībā jau ir pārnesusies uz Internetu, un kaut kāds eksistenciāli nožēlojams ready player one ir tikai laika jautājums.
 
 
( Post a new comment )
[info]methodrone on November 27th, 2018 - 11:24 pm
Nu jā, bet vai salīdzināt apjukušus jauniešus ar komunistiem nav par traku?

Es drošivien, noteikti piekrītu, ka ir tādi cilvēki, kas speciāli sēj haosu un iznīcību.

Bet ir ļoti grūti noorientēties, kas ir kas un kurš ir kāds. Varbūt tā arī ir problēma, kas neļauj nokaitēto situāciju kopīgiem spēkiem uzņemties un risināt.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Eos[info]eos on November 27th, 2018 - 11:30 pm
Viņš jau tos augstskolu profesorus tā zākā, ka tie sabojā jauniešus un pievērš identity politics. Kaut nu, te no Latvijas to skatoties, tas tiešām liekas kā fantastika.
(Reply) (Parent) (Link)
gnidrologs[info]gnidrologs on November 28th, 2018 - 12:01 am
"Nu jā, bet vai salīdzināt apjukušus jauniešus ar komunistiem nav par traku?"

Apjukuši jaunieši ir komunistu 'footsoldiers'. Jā, no vienas puses grūti vainot, kad propaganda tiek skalota iekšā jau kopš bērnu kājas. No otras, mēs tomēr vēl pagaidām nedzīvojam sovokā atkal un tie jaunieši, kas nenāk pie prāta arī pieaugot, paši ir bojāti šā vai tā.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on November 28th, 2018 - 12:37 am
Es it kā piekrītu, bet stragloju apjēgt kā pret šiem cilvēkiem izturēties, kamēr nav skaidrības vai brīvā griba eksistē. Un cik ļaunuma ir ideoloģijā, and the possession of it, cik pašā cilvēkā.

Vienīgais, kas ir skaidrs, ka liberation does indeed lie in the strength of the individual, or more like in the individual's capability to see clearly, to resist the demon of ideology and to transcend. Tāpēc, ja gribas kādu paglābt no ideoloģijas valgiem, tad to šķiet var izdarīt tikai sasniedzot cilvēku viens pret vienu, tā lai viņš tev atveras un tevi dzird, nevis nicinot un uzbrūkot. Then again, vai uzbrukšana notiek cilvēkam vai ideoloģijai? Karoče, vai vispār ir iespējams nošķirt cilvēku no naratīva?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
gnidrologs[info]gnidrologs on November 28th, 2018 - 08:27 pm
Es vārdos neesmu tik 'garīgs' kā tu. Pēc dabas esmu skeptisks pret visu (visdrīzāk v uščerb), bet kaut kāda intuitīva atskārsme par to, ka Sātans ir reāls un "ļauni gari" indīd spēj apsēst cilvēka apziņu, pēdējos gados kļuvusi.
Beisiklī pastāv cīņa starp labo un ļauno un mēs esam aģenti šajā spēlē. Es nevaru ar racionālu analīzi saprast kas notiek Rietumos. Tas ir pārāk absurdi, smieklīgi, ja skatās at face value. Tas nav saprotams bez metafziskas domāšanas un tieši tāpēc tik milzīga daļa populācijas ir akla par notiekošo.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on November 28th, 2018 - 09:23 pm
Bet ar labumu un ļaunumu nav tik vienkārši. Kā tas pats Solženicins teica:

"If only there were evil people somewhere insidiously committing evil deeds, and it were necessary only to separate them from the rest of us and destroy them. But the line dividing good and evil cuts through the heart of every human being. And who is willing to destroy a piece of his own heart?

During the life of any heart this line keeps changing place; sometimes it is squeezed one way by exuberant evil and sometimes it shifts to allow enough space for good to flourish. One and the same human being is, at various ages, under various circumstances, a totally different human being. At times he is close to being a devil, at times to sainthood. But his name doesn't change, and to that name we ascribe the whole lot, good and evil."

Bet es saprotu tavu skepsi, man arī būtībā dažreiz visu gribas triekt pret sienu.
(Reply) (Parent) (Link)