Ui!
Baiba Sipeniece-Gavare kļuvusi par jogurta Activia jauno reklāmas seju
Piena produktu ražotājs Danone un pazīstamā televīzijas un radio raidījumu vadītāja Baiba Sipeniece-Gavare uzsākuši sadarbības projektu, kura ietvaros Baiba izvēlēta par jogurta Activia jauno reklāmas seju Latvijā.
„Baiba apbur ar savu atvērtību un inteliģenci. Aptaujā, kas tika veikta pirms reklāmas kampaņas, Latvijas sievietes raksturoja Baibu kā sirsnīgu, dzīvespriecīgu un patīkamu personību. Tie mums bija ļoti svarīgi kritēriji, izvēloties produkta tēlam personību, kuru Latvijas sievietes asociē ar sevi un kurai uzticas,“ uzsver Renāte Grikšelite-Dante, Danone Sabiedrisko attiecību vadītāja Baltijas valstīs.
====
Šeit mēs, pirmkārt, redzam to, ka Sipeniece nav Beigbederu lasījusi, citādi zinātu, ka "Danon" ir vēl šausmīgāks ļaunums par Lembergu.
Otrkārt, mēs te redzam to, ka Renāte Griškelīte-Dante, par spīti savai radniecībai ar dižo renesanses dzejnieku, ņihrenā nerubī par to, kurš cilvēks objektīvi ir inteliģents, kurš nav.
Treškārt, by default, lielisks pievienojums preses relīžu žanra pērļu kolekcionāriem! :)
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: