meness_berns ([info]meness_berns) rakstīja,
@ 2013-04-05 09:42:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
---
http://www.delfi.lv/izklaide/popmuzika/melomanija/reperis-bu-s-turpmak-vairs-nesauksies-bu-s.d?id=43199266

Te arī ir lietots vārds "rebrendingojies".
Ja tā padomā - ja brends ir zīmols, tātad konsekvencei vajadzētu lietot pārzīmolojies. Gūgls tādu vārdu nepazīst, bet tur ir bieži sastopams "pārzīmolot".

Kas aizvedināja mani uz maķenīt lingvistiski filosofiskām pārdomām par to, kā latviešu valoda adaptē jaunu paradigmu jēdzienus. Sākumā tātad pārzīmolot var tikai kaut ko - piemēram, Ģimenes aptiekas par Benu, LMT par lmt utml. Ar laiku mēs kā sabiedrība apzināmies, ka tas, ko pārzīmolo, var būt ne tikai priekšmets, bet dzīva būtne. Bet joprojām vajag to, kurš pārzīmolo, pieņem pārzīmološanas lēmumu. Piemēram, Račs pārzīmolo Aishu par Andrējevu. Un visbeidzot tie, kas līdz šim bija pārzīmolojamie, apzinas, ka pārzīmološana var būt arī brīvas gribas akts, un tā pārzīmološana kļūst par pārzīmološanos. Un lūk - bū-š pārzīmolojas par BUSH.

Tā lūk! Pieņemu aicinājumus iesūtīt šo kā abstraktu akadēmiskām konferencēm.


(Ierakstīt jaunu komentāru)

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?