Lieldienu laikā
Drusku paprātuļoju, un aizdomājos... Pēc evaņģēlijiem sanāk, ka pie Jēzus krusta stāvēja " sievietes". Gan Mateja, gan Marka evaņģēlijos ir minētas: "Marija Magdalēna un Marija, Jēkaba un Jāzepa mate, un Cebedeju dēlu mate". Protams, tas neko nenozīmē, it sevišķi latviešu tulkojumā, bet vai gadījumā rediģētji te nav kaut ko palaiduši garām, vai kaut ko īpaši saputrojuši, jo pēc leģandas un kanona "zem krusta" stavēja Jezus māte svētā Jaunava Marija, un te tāda nav minēta, vai arī - tā Jēkaba un Jāzepa māte ir ARĪ Jēzus māte??
Bet tas nav tas aizraujošākais, - daudz aizraujošāks ir Jāņa evaņģēlijs, kurā Jēzus ierauga, "Savu māti un viņai līdzās macekli stāvam, ko viņš mīlēja, saka matei: " Sieva, redzi tavs dēls!". Pēc tam Viņs saka māceklim: "Redzi, tava māte!" NO TĀ BRĪŽA MĀCEKLIS VIŅU ŅĒMA PIE SEVIS." Vot tas man liekas interesanti, un es jau esmu parasts cilvēks, un noteikti vien tas jau sen izdomāts pirms manis, bet vai gadījumā īstenībā Jēzus nesalaulāja savu sievu ar kadu no saviem brāļiem, vai kaut vai to pašu mīļāko mācekli, kas pēc kanona ir Jānis?? Vēl jo vairāk ņemot vērā to, ka Mozus likumos taču saka, ka ja vecakais brālis mirst neatstajot bērnus, tad jaunākajam brālim japrec vecakā brāļa atraitne (par šito parasti aizmirst visi zlobnie kristieši, kas ar Mozus likumiem pamato to, ka tetovējumi un pīrsingi ir okultisms, un taisnais ceļš satana nagos, bet paši nēsa auskarus!!), un Jezus sludināja stingru turēšanos un atgriezšanos pie Mozus likumiem (ne jau kadu jaunu reliģiju). Un tā ņemšana pie sevis ar tāda aizdomīga izskatas.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: