Man pašai savas cigaretes -

About  

Previous Entry 5. Feb 2004 @ 14:50 Next Entry
Cibošana kā komunikācijas un cilvēka darbības forma vistuvāk stāv seksam. :) Tāda varētu būt hipotēze.
Pierādījums balstāms analīzē par pavedināšanas, mīlestības un erotikas klātbūtni ikviena cibista attiecībās ar savu virtuālo tēlu un citiem līdzīgajiem.

Es ieteiktu sākt ar definīcijām...
(Un Tu?)
[User Picture Icon]
From:[info]lavendera
Date: 5. Februāris 2004 - 15:18
(Link)
Kā sauc tos, kam patīk mīlēties ar domu, ka kuru katru brīdi var tikt pieķerti? ;)
[User Picture Icon]
From:[info]maya
Date: 5. Februāris 2004 - 15:24

Re:

(Link)
Domāju, ka tam nav izšķiroša nozīme. Svarīgāks varētu būt fakts, ka katrs posts ir radīšanas akts ar noteiktas baudas vai apmierinājuma un "nemirsības" iegūšanas mērķi.
From:[info]krasais
Date: 5. Februāris 2004 - 15:33

Re:

(Link)
šo varētu attiecināt arī uz procesu ko veic uz poda.
[User Picture Icon]
From:[info]maya
Date: 5. Februāris 2004 - 15:46

Re:

(Link)
pieņemsim, ka dažreiz posti nav nekas vairāk kā "kakas"...hmmm, bet ne par to ir stāsts...

stāsts varētu būt par to, ka cibiņš ar postu palīdzību
a) savienojas ar savām domām vārda formātā
b) savienojas ar tiem, kuri vēro savienošanos "a"
c) savienošanās rezultātā rada "bērnu" un savā ziņā tādejādi nodrošina savu nemirstību
d) ar posta palīdzību - vismaz uz brīdi piepilda kādu tukšumu - ar vārdiem un savām domām ielaužoties atvērtajā baltumā savu acu priekšā.
e) pozicionē sevi kā tādu, kuram kaut kas trūkst un kas tiecas pēc tā, kas viņam nav. Vispārinot, iespējams apgalvot, ka tā ir tiekšanās pēc mīlestības kā piepildītības.
[User Picture Icon]
From:[info]lavendera
Date: 5. Februāris 2004 - 16:18

Re:

(Link)
Atbrīvojas no grūtniecības un atstāj bērnu bērnunamā...
[User Picture Icon]
From:[info]maya
Date: 5. Februāris 2004 - 16:23

tavs piemērs šoreiz

(Link)
nederēs...
tāpēc jau es to nemirstību pieminēju...bērns bērnu namā nav nekāda nemirstība un tāpēc tam nav nekāda sakara vai tieši tāpēc, ka tam pirms tam nav bijis nekāda sakara, ar mīlestību..:)

[User Picture Icon]
From:[info]vikings
Date: 5. Februāris 2004 - 15:41

Nu .

(Link)
//citēju savu txt ieviešot zināmas korekcijas//
drīz cibiņus vairs tikai kā kaulu krelles iekārs muzejā.
pa retam kāds ienāks tajā un aplūkos
smiesies par to, ka cibiņiem smadzeņu maz.
tamdēļ tie izmira, un viens otru aprijot sagura.

Nu un pieņem vēl vienu pētījumu - Internetā komunicējas "apdalīti" cilvēki. Tādi, kuriem vēl nav cilvēcisku attiecību ikdienā, vai arī tādi, kuriem šīs ikdienas cilvēciskās attiecības ir ar lielu pārsātinājumu.

Cilvēks ilgstoši runājot pa telefonu zaudē spēju komunicēties tiešā saskarsmē.


[User Picture Icon]
From:[info]str
Date: 5. Februāris 2004 - 15:46

Re: Nu .

(Link)
var arī no citas puses- cilvēki "apdalās" ilgstoši komunicējot netā. saulaini iedomājot ka tas tikpat labi kompensē komunikācijas IRL. un pazaudē cilvēciskas attiecības...
[User Picture Icon]
From:[info]maya
Date: 5. Februāris 2004 - 15:53

Re: Nu .

(Link)
Domāju, ka nepazīstu nevienu "neapdalītu" cilvēku. ja cilvēki būtu pilnības un viniem nekas netrūktu, komunikācija kā tāda nepastāvētu.

Piebildīšu, ak arī mīlestību saprotu kā tiekšanos pēc trūkstošā. T.i. otrā mēs mīlam to, kas pietrūkst pašos vai arī ko nevēlamies pazaudēt.
Cilvēki, kas ir pilnībā apmierināti ar sevi - nemīl. Otrs cilvēks viņiem nav nepieciešams. :)
[User Picture Icon]
From:[info]vikings
Date: 5. Februāris 2004 - 15:56

Nepārliecinoši.

(Link)
Dumji jau ir spriest par apdalītu un neapdalītu cilvēku. Īpaši, ja neapdalītus cilvēkus nezini.

Un kaut kā ne pārāk dzīvi lasāms šis koments. Nav tur iekšā pārliecības. Vo.
[User Picture Icon]
From:[info]maya
Date: 5. Februāris 2004 - 16:09

Re: Nepārliecinoši.

(Link)
Viking, manuprāt, dumji ir kaut ko nosaukt par "dumju", bez argumentiem.
Ja tev nelikās pārliecinoša mana definīcija par mīlestību kā tiekšanos pēc trūkstošā, tad dod savējo! Citādi saruna nesanāks.
Un ja es ko saku, tad es zinu, kāpēc es to saku. Tā kā nepārmet man pārliecības trūkumu, bet spēlē šahu!
[User Picture Icon]
From:[info]vikings
Date: 5. Februāris 2004 - 16:49

Es to dumji teicu par sevi.

(Link)
manu mīlestības definīciju Tu zini, ja jau pieminēji šahu.
Un pārmetu ne tik daudz pārliecības trūkumu, kā dzūvības trūkumu šajā komentā. Tas lasījās kā epitāfija.
Toties šis koments, uz kuru tagad atbildu, jau ir dzīvs un liesmojošs.

Un zinot Tevi kaut tik nedaudz, cik zinu es, likās neiespējami, ka Tu vari uzrakstīt epitāfiju dzīvam jautājumam.
Vo.

:)
Un es vienalga esmu foršs. Arī tad, kad domāju par miegu. :)
[User Picture Icon]
From:[info]maya
Date: 5. Februāris 2004 - 16:17

paskaidroju

(Link)
cilvēki pēc definīcijas ir nepilnīgas būtnes
[User Picture Icon]
From:[info]str
Date: 5. Februāris 2004 - 15:57

Re: Nu .

(Link)
ir nepieciešams- kaut vai tīri fizioloģisku tieksmju apmierināšanai...

a kā mēs varam zināt kas mums trūkst- ja mums tā nav?
[User Picture Icon]
From:[info]maya
Date: 5. Februāris 2004 - 16:13

Re: Nu .

(Link)
Vai Tu zini kaut ko tādu sevī, kas tev piemīt pilnībā?
Pilnīgs skaistums?
Pilnīga gudrība?
Pilnīgs mīļums?
Pilnīgs labums?

Nu pēc tā tad arī tiecamies...pēc iztrūkstošajām daļām..
[User Picture Icon]
From:[info]str
Date: 5. Februāris 2004 - 16:30

Re: Nu .

(Link)
hmmmm... vai tam var būt mervienības?
[User Picture Icon]
From:[info]maya
Date: 5. Februāris 2004 - 16:37

Re: Nu .

(Link)
Tam nav mērvienības, bet ir ideāli. Turklāt tā nu cilvēka uztvere ir veidota - jo vairāk mēs zinām, jo labāk apzināmies to, ko cik daudz nezinām...:)
Cenšoties tuvoties pilnībai, lai cik tas nebūtu absurdi, mēs palielinām savu nepilnību.
Mīlestība, manuprāt, ir tas spēks, kas zinot, ka nepilnības apziņa pieaugs, ļauj mums tomēr mēģināt tuvoties ideāliem, nevis atmest tos. :)
[User Picture Icon]
From:[info]str
Date: 5. Februāris 2004 - 16:42

Re: Nu .

(Link)
šodien esmu mīļāka kā vakar?
ai - sajuku jau...
ideāli.. ideāli..??
.bet tas jau tik katra paša galvā?
un tik cik sev- es jūtos ideāla.. šodien...šeit un šobrīd - ideāla.
un rīt- uztaisot vēl piem 28 presītes - arī būšu ideāla..
[User Picture Icon]
From:[info]maya
Date: 5. Februāris 2004 - 16:50

nu labi es lēnām

(Link)
Vai tev ir ideāli?

Pieņemu, ka ir.

Vai Tu viņus centies sasniegt?

Pieņemu, ka jā.

Kāpēc Tu viņus centies sasniegt.

Pieņemu, ka jūti vai domā, ka ar tiem tev būs labāk. tas ir - šobrīd nav tik labi kā varētu būt. T.i. - kaut kas trūkst.

Tāpēc
Tu - lasi, lai uzzinātu to, ko nezini. Tu izlasi vienu grāmatu un no tās uzzini, ka nezini vēl vairāk.
Tu - vingro. Tu uztaisi 28 presītes un uzzini, ka priekš 50 nepietiek spēka. tad nu tu dari visu, lai pēc nedēļas varētu to, ko nevarēji
Tu - mīli, lai sajustu, cik daudz spēj dot otram un iegūt no otra, lai apjaustu savas robežas. Un jo vairāk mīli, jo vairāk saproti, cik neierobežota, cik brīva, cik neizzināma esi...un cik daudz tev trūkst, lai sasniegtu mīlestības būtību...
[User Picture Icon]
From:[info]str
Date: 5. Februāris 2004 - 16:55

Re: nu labi es lēnām

(Link)
:)
paldies...
[User Picture Icon]
From:[info]plusins
Date: 5. Februāris 2004 - 17:03

Re: Nu .

(Link)
Kas tad ir ideāls!? Un kas ir pilnība!?
Vai kāds to kādreiz ir noteicis un pierādījis? Vai netiek novilkta neesoša robeža?
Nav tāda ideāla! Katrs cilvēks ir tāds kāds viņš ir.

Es jūtos labi tāda kāda esmu. Mācoties un uzzinot jaunu es gūstu pieredzi un līdz ar to izaugu, bet nenosaku sev robežu pēc kā tiekties! Jo tas apstādina visu dzīvo!

Tas ir par tēmu: Par gaumi nestrīdas!:)
[User Picture Icon]
From:[info]maya
Date: 5. Februāris 2004 - 17:11

Re: Nu .

(Link)
Nē, tas nav par gaumes tēmu.

Vai Tu vari atbildēt, kāpēc Tu mācies, ja jau esi tik forša? varbūt tik foršai nemaz vairāk nevajag mācīties?

Un kāpēc Tu gribi iegūt pieredzi? kam tev viņa, ja jau viss ir tik labi?

Zini, es jau par tiem ideāliem - nevis kā par robežu, bet kā par pakāpieniem. Vai nu Tu kāp, tādēļ, ka Tu redzi mērķi (un katrs mērķis ir saistīts ar ideālu), vai arī tu stāvi (te ir iespējami divi varianti - stāvi tādēļ, ka tavs ideāls ir stāvēt, vai arī vispār nedomā par savu dzīvi un sevi...ne do mā)
[User Picture Icon]
From:[info]str
Date: 5. Februāris 2004 - 17:13

Re: Nu .

(Link)
es vairāk ar tāpat kā plusins:)
mācīšanās un pieredzes gūšana - un vis cits tml.- kā procesa izbaudīšāna?

[User Picture Icon]
From:[info]plusins
Date: 5. Februāris 2004 - 17:40

Re: Nu .

(Link)
Rakstīju, ka jūtos labi tāda kāda esmu. To es domāju tā, ka es nemeklēju ideālu pēc kā man būtu jātiecas un jālīdzinās tam!

Bet mācos, lai gūtu pieredzi un zinības. Pieredze ir man vajadzīga, lai dzīve neapstātos (tas ir mans viedoklis). Jo neko nedarot viss dzīvais mirst. Arī slikta pieredze ir pieredze un no tās arī var gūt lielu labumu. Vismaz tā man ir vieglāk dzīvot, saskatot ļaunumā arī savu daļu labuma. Protams ne vienmēr tas ir tik viegli izdarāms.

Jā ideāls kā pakāpiens varbūt. Bet katrs mērķis nav saistīts ar ideālu. Cilvēki tiecas pēc mērķiem, lai to sasniedzot tie justos labi, nevis, ka tas ir kāda noteikts ideāls.

Es uzskatu, ka KATRS cilvēks ir foršs un mīlestības cienīgs, to tikai ne vienmēr uzreiz var saskatīt un dot!
[User Picture Icon]
From:[info]maya
Date: 5. Februāris 2004 - 17:55

Re: Nu .

(Link)
PLUSIŅ, izlasi šo savu teikumu " Cilvēki tiecas pēc mērķiem, lai to sasniedzot tie justos labi"

Un tagad godīgi pasaki...vai Tu tiešām nesaskati tajā savu IDEĀLU?


Justies labi - tas arī ir pats cilvēciskākais no visiem idēāliem un individuālie mērķi jau ir atkarīgi no tā, ko katrs saprot ar labu jušanos...:)

Es ceru, ka saprati, ko vēlos teikt...




[User Picture Icon]
From:[info]plusins
Date: 5. Februāris 2004 - 18:15

Re: Nu .

(Link)
Vai mazie mērķi, kā paēst un padzert arī ir ideāli!?

Tas ir mans mērķis nevis IDEĀLS! Es uzskatu, ka aiz ideāla sasniegšanas ir tukšums, neseko nekas.

Ideāls tas ir kas nesasniedzams, tāpēc arī saku, ka ideāla nav.

Bet tas ir atkarīgs no tā, kā tiek tulkots šis vārds.

Es jau pašā sākumā sapratu, ko Tu domāji, bet diskusijas arī ir pilnveidošanās. Man vienkārši nepatīk, vārds ideāls.
[User Picture Icon]
From:[info]maya
Date: 5. Februāris 2004 - 18:30

Ja Tu vēlies pilnveidot spēju diskutēt, tad

(Link)
rūpīgi jāizvēlas jēdzieni, kurus lieto. Un jāseko līdzi to nepretrunīgumam.
Piemēram, tavs teikums "ideāls tas ir kas nesasniedzams, tāpēc arī saku, ka ideāla nav." sevī slēpj loģisku kļūdu un tāpēc nav izmantojams. Tālākās galaktikas arī nav sasniedzmas, Tu taču neteiksi, ka tās neeksistē?

Un, kas atiecas uz mazajiem mērķiem par paēšanu, tad tu viņus īsteno, lai piepildītu savu ideālu par dzīvošanu..;P

Un ideālu iespējams skaidrot tikai un vienīgi kā augstāko mērķi..citus skaidrojumus nezinu.

Un tāds teiciens kā "man vienkārši nepatīk" jebkurā diskusijā ir ārpus spēles noteikumiem. Ja mēs patiešām runājam par diskusiju nevis pļāpāšanu.
[User Picture Icon]
From:[info]vikings
Date: 5. Februāris 2004 - 19:11

Sveiki skolotāj...

(Link)
pat nē.. īsti neceļas teikt skolotāj.. drīzāk učene..
Piedod, ja izlasi kā uzbraucienu. Tā tas naf.
[User Picture Icon]
From:[info]maya
Date: 5. Februāris 2004 - 19:50

Re: Sveiki skolotāj...

(Link)
es jau ari neizlasīju kā uzbraucienu.
Toni izvēlējos apzināti...bet Plusiņš pati uzprasījās :)) bet arī no manas puses tas nebija uzbrauciens..vienkārši man patīk precizitāte un spēja pamatot...
[User Picture Icon]
From:[info]vikings
Date: 5. Februāris 2004 - 19:55

Ne visiem tā ir.

(Link)
Pagriez situāciju pret sevi, iedomājies savu vēl ne-prasmi būt High Stuff un High Level cilvēkam.
Moš saskatīsi tur augstprātību.. Tai savā txt.
Tas tā... ja nu pati nemanīji.
[User Picture Icon]
From:[info]maya
Date: 5. Februāris 2004 - 20:01

Re: Ne visiem tā ir.

(Link)
zini...reizēm, jāgāž pa pieri..turklāt, ja cilvēks apgalvo, ka ir sapratis (skat. iepriekšējo Plusiņa komentāru) un tālāk nevis diskutē, bet vienkārši neargumentēti strīdas, tad es runāju bez ucināšanās.
Kā augstprātību es to nedefinētu, jo analizēju vienīgu un tikai tekstu..
Un vai Tu šajā gadījumā esi objektīvs?
[User Picture Icon]
From:[info]vikings
Date: 5. Februāris 2004 - 20:04

Nu sākas.

(Link)
Objektīvs vai subjektīvs. Kur te var būt kāds rādītājs par to, kāds esmu.
Vienkārši izteicu savu viedokli. Un arī tad, ja man tas liksies objektīvs - citam tas būs klaji meli.
Es izteicu tikai un vienīgi savu viedokli.
Un bez uzbrauciena. Pilnīgi. Vienkārši novērojums. Ok?
[User Picture Icon]
From:[info]maya
Date: 5. Februāris 2004 - 20:41

Re: Nu sākas.

(Link)
būs jau labi
[User Picture Icon]
From:[info]plusins
Date: 6. Februāris 2004 - 10:33

Re: Nu sākas.

(Link)
Vai zini kādu toni es izvēlējos!? MIERĪGU! Tādēļ nesaprotu Tavu pamācošo un uzbrūkošo toni!
From:[info]krasais
Date: 5. Februāris 2004 - 15:52
(Link)
.garīgas masturbācijas process vai tā rezultāts, kuru kāda iemesla dēļ cibiņš vēlas padarīt publisku un ļaujot piedalīties tajā citiem cibiņiem .sevis projekcija uz lielā baltā palaga (pieejami arī privāti seansi), iespējams, ar mērķi tikt atzītam .kas attiecas uz cibiņu kā cilvēku - apšaubāmi - liela daļa cibiņu sevi identificē ar ko vai kādu citu būtni vai lietai piemītošu īpašību (vismaz statistikā stāv - undefined) ...
[User Picture Icon]
From:[info]maya
Date: 5. Februāris 2004 - 16:02
(Link)
Iemesli, kāpēc notiek šī komunikācija, kuru Tu nosauci par garīgu masturbāciju( un kurai iespējams atrast arī citus nosaukumus), manuprāt,ir
a) pavedināšana ar mērķi mīlēt (t/i/ aizpildīt tukšumus)
b) sevis mīlēšana t.i. iepazīšana
c) erotika - kā visai interesanta un aizraujoša spēle
[User Picture Icon]
From:[info]smejmoon
Date: 5. Februāris 2004 - 16:29
(Link)
"onanieren-masturbieren" -- joprst

;-)

sex2 ir ar citu dinamiku.
[User Picture Icon]
From:[info]maya
Date: 5. Februāris 2004 - 16:40

Re:

(Link)
un kam tad, Tavuprāt, ir domāta iespēja komentēt? ;)

Ja posts ir pirmais pavedināšanas solis, tad komenti taisnā ceļā ved pie iespējas attīstīt attiecību dinamiku.
From:[info]krasais
Date: 5. Februāris 2004 - 16:44

Re:

(Link)
..un tā starp citu, ir mani novedusi līdz Tevis pieminētajam sexam...un tagadinj tā otra cibista naf (vismaz tā iepriekšējā formā).
[User Picture Icon]
From:[info]maya
Date: 5. Februāris 2004 - 16:55

piedod, bet

(Link)
sex vismaz ir??:)))))

labi, labi ...nokaunos un nosarkstu :)

es tak vienkārši provocēju.
Nu ja tā mierīgi paskatās, kāpēc cilvēki raksta tos komentus un kāpēc beigu beigās tie, kam vajag - satiekas. :)

Koments jau tāds glāsts vien ir..ok ...saņemts tiešā ceļā galvā...bet man liekas, ka tad, ja sex nenotiek arī galvā, tad fiziskajā plāksnē tam ir visai zema vērtība:)
From:[info]krasais
Date: 5. Februāris 2004 - 17:01

report to friend - Maya:

(Link)
sex ir:))
From:[info]teeja
Date: 5. Februāris 2004 - 17:02

Re: piedod, bet

(Link)
koments ir glāsts, laba doma :))
[User Picture Icon]
From:[info]smejmoon
Date: 5. Februāris 2004 - 17:00

Re:

(Link)
khm.. sekss ir visur, bet viss nav sekss, ok :) paralēles ir tikai paralēles
[User Picture Icon]
From:[info]smejmoon
Date: 5. Februāris 2004 - 17:02

Re:

(Link)
labāk pasaki kas ir dzēšanās un niku maiņa
[User Picture Icon]
From:[info]vikings
Date: 5. Februāris 2004 - 17:05

Tā var būt:

(Link)
1. Pārlieku lielas atrkarības sajušana attiecībā pret SC
2. Škrobe un sāpe
3. next level - tikai nezinu vai Up vai Down.
[User Picture Icon]
From:[info]smejmoon
Date: 5. Februāris 2004 - 17:21

Re: Tā var būt:

(Link)
Tas kāds jauns seksa veids? Up/Down/Up/Down/Up/Down. Laikam nē ;0
[User Picture Icon]
From:[info]maya
Date: 5. Februāris 2004 - 17:49

Par dzēšanos un niku maiņu

(Link)
dzēšanās - darbība, kuru cibiņš veic tad, kad sapratis, ka sekss kā TIKAI VIENA NO CILVĒKA DARBĪBAS FORMĀM, ir sākusi aizņmet pārak daudz vietas un laika viņa dzīvē un no tā cieš viss pārējais (viņš vairs neapmeklē mīļotās futbola komandas spēles, neiet uz izstāžu atklāšanām, par mūzikas jaunumiem uzzina no friendu CM u.t.t.)
Cibiņš saprot, ka tas, kas agrāk kalpoja kā līdzeklis tukšumu aizpildīšanai, tagad pats rada tukšumu un tam vairs nav nekāda sakara ar pavedināšanu, erotiku un mīlestību, bet tā tukša drāšanās (ak vai kādus vārdus es te lietoju :))) ) un tad viņš dodas prom...

Niku maiņa - mēģinājums pavedināt pašam sevi...:))

[User Picture Icon]
From:[info]maya
Date: 5. Februāris 2004 - 17:37

Re:

(Link)
nu es jau pašā augšā teicu - cibošana no visām citām cilvēka komunikatīvajām darbības formām (barošanās, mākslas, strādāšanas, reliģijas, zinātnes) ir VISTUVĀK seksam.

Ja ar seksu saprotam tikai dzimumattiecības - tad vistuvāk.
Turpretī, ja ar seksu saprotam procesu baudas un orgasma gūšanai trallalatralalla, tad reizēm cibošana var būt arī tas tīrā veidā . :)
From:[info]teeja
Date: 5. Februāris 2004 - 16:46
(Link)
nezinu, nevaru neko izdomāt. man liekas, ka parastās ikdienas cilvēku attiecībās ir vairāk seksa kā cibošanās procesā. ja nu vienīgi tas ko teica krasais, bet masturbācija varētu būt tikai un vienīgi salīdzinājums ar līdzīgu ar seksu nesaistītu prāta procesu.
[User Picture Icon]
From:[info]maya
Date: 5. Februāris 2004 - 17:00

Re:

(Link)
nu...es laikam to sexa jēdzienu biškuci plašāk par dzimumattiecībām paņēmu. :)

Un pēc izslēgšanas metodes, ja meklējam, kurai cilvēka darbībai vistuvāk tāda cibošanās stāv, tad no visiem variantim, kas nāk prātā (piem. ēšana, dzeršana, māksla, zinātne, reliģija, darbs, sports...), seks ir vistuvākais. :)
From:[info]cloudysky
Date: 5. Februāris 2004 - 17:04

Re:

(Link)
Ar neierobezhotu (vairaak ar 30 var uzskatiit par "daudz" un taalaak neskatiit) skaitu parteriem pie tam :)
[User Picture Icon]
From:[info]zum
Date: 5. Februāris 2004 - 20:36

Re:

(Link)
Kā nu kurš saprot ar vardu sex, ja fiziologiski - psiholoģiskas darbības, tad salidzinājums ir vārgs un cinisks, ja ko vairak, tad es to dēvēju par milestību. Vārds par cēlu? Var nosaukt par patikšanu. Nu, kā Ziedonim gandrīz. No manas patikšanas uz tavu patikšanu.
Interesanti, ka dzīvu diskusiju un komentu burzmu izsauc tieši dzimumattiecību peripētiju apspriešana.
[User Picture Icon]
From:[info]maya
Date: 5. Februāris 2004 - 20:43

Re:

(Link)
vispār jau es patiešām tajā mīlestības un radīšanas aspektā domāju. :)
From:[info]cloudysky
Date: 5. Februāris 2004 - 17:02
(Link)
Viss saakas ar uzbudinaajumu.
Ja ieraugot to balto taisnstuuri, kaada cita cibinja pukstu vai nopuutu, rodas uzbudinaajums, tad buus arii masturbaacija un sekss un viss paareejais.

Ja nav uzbudinaajuma- tikai garlaiciibas remdeeshanas puulinji.
Vai kaads nodarbojas ar seksu garlaiciibas deelj?
[User Picture Icon]
From:[info]smejmoon
Date: 5. Februāris 2004 - 17:25

Re:

(Link)
es
From:[info]cloudysky
Date: 5. Februāris 2004 - 17:31

Re:

(Link)
skumji
[User Picture Icon]
From:[info]smejmoon
Date: 5. Februāris 2004 - 17:35

Re:

(Link)
Garlaicība ir šausmīga, nevis skumja .. ak, Tu, mazā ciniķe :P
From:[info]cloudysky
Date: 5. Februāris 2004 - 17:37

Re:

(Link)
Sekss aiz shausmaam un bez uzbudinaajuma arii lielam cinikjim buutu smags paarbaudiijums.
[User Picture Icon]
From:[info]maya
Date: 5. Februāris 2004 - 18:15

Re:

(Link)
iespējams tikai tāpēc lielākā daļa postu top ne jau garlaicības, bet gan dažāda veida uzbudinājuma rezultātā..starp citu - ilgstoša garlaicība arī var būt uzbudinoša :))
[User Picture Icon]
From:[info]skuka
Date: 5. Februāris 2004 - 17:05
(Link)
Ieraugot: 34 Comments
man momentāli zūd vēlēšanās (un spēja) kaut ko te komentēt:)
From:[info]teeja
Date: 5. Februāris 2004 - 17:17

Re:

(Link)
vo vo, tā jau ir, gribas būt Vienīgajam un Īpašam, trakā maya teiktu, ka tas arī no līdzības ar sexu.
[User Picture Icon]
From:[info]scibologs
Date: 5. Februāris 2004 - 17:36

Re:

(Link)
komentu skaits >50 ir neizbēgams, inteliģentā publikā kaut jel kādā aspektā apvienojot cibiņa un seksa jēdzienus :))
[User Picture Icon]
From:[info]maya
Date: 5. Februāris 2004 - 18:37

Re:

(Link)
;)
tiešām traka?
From:[info]teeja
Date: 6. Februāris 2004 - 00:03

Re:

(Link)
nu ja, uz to sexu :)))
[User Picture Icon]
From:[info]zdv
Date: 5. Februāris 2004 - 20:27
(Link)
Hmm . . . jāpadomā . . . es iesāku visu pavisam nevainīgi, lai savas prombūtnes laikā varētu komunicēt ar kādu man svarīgu un sejā labi zināmu cilvēku, bet tagad . . . tas ir mans spogulis, kurā varu ieskatīties . . . tas atspoguļo teiksim 4 dienas vecu manu interpretāciju par tās dienas notikumiem, kurus vislabāk atceros tikai es pati. Tātad secinājums:
sākuma periodā - tieša saistība ar pavedināšanu, mīlestību un erotiku monogāmiskā nozīmē
šī brīža periodā . . . hmm laikam narcisms un sava veida fetišisms . . .
[User Picture Icon]
From:[info]maya
Date: 5. Februāris 2004 - 20:45

Re:

(Link)
Nu un tieši tajā pēdējā..tajā, kur domāšana, tajā, kur domas dzimšana, kur sevis konstruēšana, kur pieskaršanās sev, kur ieiešana sevī...tur jau ir tā mīlestība...tur arī mīlēšanās ar sevi ne fiziskā aspektā :)
[User Picture Icon]
From:[info]zdv
Date: 5. Februāris 2004 - 20:48

Re:

(Link)
Protams ne fiziskā :)) Jā piekrītu . . . tā ir sevis veidošana caur mīlestību uz sevi . . . tas palīdz mīlēt citus vai ne? :))))
[User Picture Icon]
From:[info]maya
Date: 5. Februāris 2004 - 21:42

Re:

(Link)
tieši tā :)
[User Picture Icon]
From:[info]amalija
Date: 5. Februāris 2004 - 23:19
(Link)
Cibā es sevi mīlu. Iespējams nedaudz karstāk kā dzīvē. Es šeit mācos sevi pieņemt tādu, kāda esmu. Dažādās pozās, taustoties, pārbaudot, kas notiek tad, ja.. un kas tad, ja..
Šad tad es koķetēju. Un izbaudu gluži reālu prieciņu, ja manis mestās mazās ēsmas norij kāda zive;)
es baudu kailumu, dvēseles, ne miesas.
Iespējams, te ir vairāk lietu, kas raksturo labu seksu, kā dažā labā itkāseksamirklī;)
[User Picture Icon]
From:[info]krum
Date: 6. Februāris 2004 - 09:21
(Link)
jaa nu aciimredzami aktuaalu teemu buusi vakar aizskaarusi, maya.
:)
ja jebus snjimi s vami no bez tebja, pizdec!
(Un Tu?)
Top of Page Powered by Sviesta Ciba