par tām grāmatām īpaši nez kādēļ besī - atver grāmatu lasīšanai, un tur kaut kāds idiotisms no kaut kādiem New York Times vai vēl kaut kurienes stāsta, cik skaista ir šī grāmata. Principā nezinu kur vispār kritika ir kritika, bet nevis mārketinga darbarīks.
Principā jau kritikai kāda tā ir bijusi līdz šim būtu jāpāraug kopā ar visu Web 2.0 drudzi par sev uzticamu paziņu domu apkopojumiem.
Vot nevis lasīt Ditas un Naumaņu trulās trīsrindītes Izklaidē, bet gan savā draugu lentā izlasīt tādu cilvēku viedokli, kuri ir pierādījušies būdami vistuvāk tava paša redzes punktam.
Recenzijas, apskatus, kritiku es jau sen kā atsakos lasīt, tā vietā zinu, ka ja vienam manam draugam nepatiks, man patiks, ja viens cits smiesies, smiešos arī es utt. Ja martcore patiks, man, visticamāk, arī patiks, tikai patiks kaut kas cits un būs kādas nianses uztverē :-)
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: