ā, vēl nedaudz par the last of us 2 (par galveno jau feisbukā uzrakstīju)
tad jā, par ultraviolence
mēs esam pieraduši, ka citās šāda veida spēlēs oponentus var izrubīt, iešaut ar trankvilizatoru
taču tlou 2 ļoti lielā mērā ir stāsts par vendetas mūžīgo dzinēju
tur tas postulējas jau pirmajā stundā
un tieši vendetas ilustrācijai tiek izmantots tāds paņēmiens, ka, ja tu paņēmi rokā nazi, viens no jums mirs
viens pēc tam var nonākt nosacītā slimnīcā, taču tikai tad, ja pārējie būs vispār zem zemes
atšķirībā no šekspīra, visā tajā arī nav ne grama romantikas
lūk, es apbrīnoju tlou 2 kritiķus, kuriem stāsta, kas ir globāla vendeta pasaules vēsturē - a viņiem ir tik apbrīnojams alternatīvais intelekts, ka viņi vispār nesaprot samērā parastā storijā (jo šiem daudzmiljonu projektiem nākas kaut kur vienkāršot vai pat profanēt ideju, lai visiem aizietu, kā tas bija ar detroit: become human), nesaprot tur, nahuj, galīgi neko, dīc par ultraviolence
tas ir pizģec
vienīgais pluss, ka sasniegta ir ačīvka - spēļu dizaineri tagad ir gudrāki par savu auditoriju. tā tam arī jābūt. rakstniekam jābūt jaudīgākam par saviem lasītājiem, kinorežisoram ir arī kaut kā jādominē, lai varētu manipulēt...
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: