Tepiķu Andrievs ([info]mazheks) rakstīja,
Ja paskatās uz mūsdienīgu šūteru netālo pagātni, tad pēc Battlefield: Bad Company 2 mūsdienīgo AAA klases šuteru scēnā nenotika pilnīgi nekas. Bija visādi Halo n shit, vēl viskautkas, bet tāda mūsdienīga stafa bija tieši 0. Tad kā no zilām debesīm visus pāršalca COD:MW (vecais) un tas savāca milzīgu geimerbāzi visās platformās. Jamie saprata veiksmes formulu, atvēzējās un sāka štancēt vienu pēc otra CODiņus, tomēr viss sāka iet uz leju no kalna (supernākotne, wallrun utt utt). EA to visu redzot, protams, nepalika parādā un ar LIELU blīkšķi uzblieza Battlefield 3. PAts biu liecinieks vērienīgumam, kad man, esot Londonā uz launch, redzēju kā Gamestop viekali ir ielenkti ar fucking īstu bruņutehniku un pusLondonas bija "under siege" ar īstu militāro stafu. BF3 norāva jumtu un COD bija bija miris visu šo laiku. EA turpināja kratīt naudas koku un izlaida BF4 (pardon, BF 3.5), tad kaut ko dīvainu par heist, bet nu tad saprata, ka nebūs un kaut kas jāmaina. Tad nāca BF1, tad BFV, bet nu seiļi bija kā bija.... bija laiks nākt kam jaunam, jo cilvēkiem tomēr patīk mūsdienas. un tad..... Activision uzcēlās no komas, nokratīja no sevis visus ntos sūdCODu stourijus un aizgāja pa pārbaudīto taciņu - superskaisti nostrādāto un advancēto COD:MW, kas ir tiešām ir ļoti skaists, pārdomāts, ar lielisku SP stāstu, politnekorekts un tiešs (pakaties kā vate eksplodēja zem reviews par Krievijas lomu stāstā). Karoče iekš jaunā CODiņa ir viss - lielisks SP, advancēts MP un daudz free content nākotnē.
Krāšņs un mūsdienīgs šuters ar visu, ko sirds kāro plus jams ir cross-platform MP, kas ir superpluss, jo neierobežo platformas izvēlē. Kopā ar saviem druganiem varēsi lakt algolu un geimot uz jebkuras konsoles/PC.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?