Uzmanību, viss šeit lasāmais ir autora fantāzija. ([info]ulvs) rakstīja,
tā kā spēlēju nedaudz šīs spēles ARMA 2 un 3 inkarinācijās (bija reiz modi, šņuk). balstās uz fauly loģiku vai drīzāk pat vnk gambling loģiku. man tie nešķiet nepieciešami royale tipa spēlē, kur galvenais ir tava dzīvība, nevis loota rarity, jo tomēr nopiļīt ienaidnieku tu vari arī ar sūda šotgonu vai smg (sūda, jo šādās spēlēs ierocim svarīgākais ir range un pēc iespējas lielākas distances stopping power, tāpēc tie paši snaiperi ir tik limitēti spawn rate ziņā. ). vot, ja spēlei nebūtu battle royale daba un tās vide būtu more persistent - teiksim, tavs čars izdzīvotu arī pēc game over, tad jēga būtu lielāka (arī esmu spēlējis šādus ARMA modus, kur ir gan BR princips, gan persistence princips). aidrops šeit, liekas, kalpo vairāk kā papildus gambling elements - riskē visu, lai ar mazu procentāžu dabūtu šķietami daudz (uzsvars uz šķietami).

vispār nesaprotu to visu sajūsmu ap šo battle royale tipa spēli. man tā apniktu pēc pāris dienām, gluži kā ARMAS versijas.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?