a jūs esat kādreiz aizdomājušies, cik reāli ir nepieciešams daudz naudas investēt medijos, lai realizētu jebkuru politisku ideju
lūk, pieņemsim, nosacīts mecenāts un bagātnieks jānis platkājs nolemj mūsu valstī virzīt politisku spēku ar ideju, ka saimnieciski ekonomiskā izaugsme tagad balstīsies uz pterodaktila izaudzēšanu doma laukuma vidū - tūristu grupas plūdīs straumēm un valsts dzīvos zaļi, bet par vadošo reliģiju kļūs dzerbudisms.
un jānis platkājs sāk investēt medijos - žurnālisti raksta, ka ideja nav nemaz tik absurda, a jo vairāk piķa, jo mazāk absurda, Nacionālā Jautājuma Eksperti bliež rakstus, ka pterodaktils būs jaunā vienojošā tautas identitāte, a Ekonomikas Eksperti figačī, ka tūrisms ir nozare, kas aug straujāk par kviešiem un rudziem. baznīcas pārstāvji nepiekrīt ar jaunās pasaules kārtību, nu bet tur iedod viņiem ļimonus divsimt, un būs viņi jaunie dalailamas un geraikamieļi. ilze jaunalksne televīzijas ēterā atzīst, ka dinozauri - tas ir seksī. žurnāls "labirints" liek krustvārdu mīklās minēt vārdu no 11 burtiem, kas sākas ar p un beidzas uz s.
protams, ir kaut kādi mediji, kas ir ārpus money poola, nu tur, piemēram, truškopju iggadējais almanahs vidzemes saimniecībām, kas vienreiz gadā uzdod saviem lasītājiem jautājumu, kā lielais spārnotais nezvērs ietekmēs mazo pūkaino draugu uzvedību, bet tas arī viss.
te vēl jāņem vērā, ka lielu finansiālu ieguldījumu gadījumā, kā galvenais arguments būs nevis eksperti ar džinsu, bet gan "platkājs sapelnījis miljonus naudas, značit, gudrs vecis, ieklausīsimies". kā saka, money talks, bullshit agrees.
nu cik latvijai vajadzētu? jardu? divus jardus? jebkuras idejas realizācijai!
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: