nē, man patīk nordeas ārdurvju reklāmas ideja, laba noskaņa un nav pa gaisu lēkājošie menedžeri ar atvāztiem 58 zobiem (kuri mentalitātes un zeitgeista sakarā izraisa pozitīvismu tādā nozīmē, ka normālam lv cilvēkam gribas viņiem iemest ar ķieģeli)
tomēr paskaidrojiet man durakam, kāda vilka pēc uz outdoor reklāmām ir jāraksta bankas darbinieku citāti
nē, es saprotu, ka hēgelis, kants un piektās filiāles klientu apkalpošanas centra vadītāja natālija kurkulāne ir viens un tas pats
bet kurš lasa kaut kādus bļin citātus uz āra reklāmām??!! vai arī garīgi slimo valsts iedzīvotāju sektors ir jauna mērķauditorija? kurš to vispār ir izdomājis? klientu ambīciju ugunskuri, aģentūru otsosē klientiem, klientu menedžmenta vēlme stiprināt korporatīvās nabassaites (it kā aizliet kopā purnu būtu par maz), što eto?!
redakcija meklē atbildes
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: