es nedomāju,ka informācijas laikmetā mēs varētu s;ūdzēties par informācijas trūkumu
piemēram, es pirms iepirkt kādu preci, kura maksā diezgan būtisku naudas summu, skatos, kādas atsauces ir internetā citiem pircējiem (es, protams, saprotu, ka pastāv arī viltus pašslavināšana, etc, taču priekšstats vienalga rodas)
katrā gadījumā diviem dīvāniem vispār nekas nav jāmaina - katrs būs savā cenu kategorijā, cilvēkiem tos nāksies pirkt tā vai tā, jo kaut kur zvilnēt ir nepieciešams
kamēr pie lielākas izvēles iespējas būs tāpat kā pirms pāris gadsimtiem, kad klibu zirgu tev varēja iesmērēt arī bez visas reklāmas, bet var noveikties ar labu kumeļu arī tad, ja neesi īpašs dzīvnieku speciālists
kas notiek ar sašaurinātu izvēli mums demonstrē kaut vai padomju autoindustrija (lai arī pārējā industrija arī uzskatāmi demonstrē)
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: