eermaniitis ([info]eermaniitis) rakstīja,
pats galvenais

sētniekam NAV PIENĀKUMS pieņemt neapmierinātu klientu sūdzības - tās viņš var sūtīt dzeju rakstīt, ko neapšaubāmi arī dara, būdams nelāgā omā

toties, balstoties uz apsaimniekošanas līgumu, tāds pienākums ir apsaimniekotājam

pat tad, kad apsaimniekotājs, uzklausot tavu pamatoto sūdzību, argumentēs sētniekam ar prēmijām, kā rezultātā to novāks arī sētnieks, tas tik un tā neradīs tev iemeslu nākošreiz ar pamatotām pretenzijām atkal doties pie sētnieka, apejot apsaimniekotāju ;)


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?