[iCE2] ([info]snake) rakstīja,
viss kruta, tikai viņu netaisīja iD. iD tikmēr Doom3'u sāka mocīt, šito taisīja "Gray Matter", ex-Xatrix, ex-RebelBoatRocker, "Kingpin: Life of Crime" veidotāji. Un to var just.
iD tikai, hm, "producēja", ko es izprotu kā trekna čeka saņemšanu no Activision (izdevējs) un mazo brāļu no GrayMatter virspusēja pieskatīšana - lai pārāk ar savām idejām neaizraujas.
A "sekretkas", imho, tur tikai iebāztas aiz principa "lai būtu". Kas interesanti - kā tikko tu aizmūc no tā Kestla Vulfenšteina, tā no Volfa spēlē vairs ne miņas, un tā pārvēršas par vēl vienu CoD/MoH. Līdz gandrīz beigām, tas ir.
Pašam ļoti patika, mazliet labāk par pirmo MoH (abas iznāca savulaik ar 1 mēneša intervālu).

Principā, visas tās spēles, kuras izmanto jau Q3/Unreal2/Unreal Tournament engine nenovecos vēl tik ātri, kas ir ļoti labi - izskatās joprojām labi, un resursus neēd, kā FC/D3/HL2.
Un tālāk būs tikai labāk - spēļu "novecošana" tikai un vienīgi palēnināsies. Turpretīm vecās, vēl neakselerētās spēles jau pirms kāda laba laika bija grūti uzspēlēt :(


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?