man, savukārt, liekas pilnīgs sviests provinciālā garā, absolutizējot savu gaumi, nokritizēt visu, kas ir ar jebkādu raksturu (koncertzāle - kapakmeņi. spilgts piemērs)
es arī nedomāju, ka reklāma būtu desmitniekā, bet koncepts ir ļoti atbilstošs zināmajam pozitīvajam mītam par to, ka tūristi rīgā mēdz atgriezties. saukļa smieklīgā līdzība ar live var tik uztverta arī kā jēdzīga deva pašironijas. tumsa tāpē, ka zsv laiks ir tumšs (runa ir par ziemasvētku eglīti taču!). ja runājam ir par pašu sirdi, tad, piedodiet, bet tas ir labākais un vissmukāk nostrādātais avatārs, kādu latviešu mārketinga speicālisti līdz šim bijuši spējīgi izdomāt.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: