vispār, man gads spēļu industrijas fendomā sākas ahujenna slikti
lū, majesty: the kingdom sim koncepcija, kuru es savulaik uzskatīju par labāko un perspektīvāko (arī tad, kad visapkārt, game.exe ieskaitot, teica, ka hujņa), gan tagad uzskatu tāpat - indirekta ideja beigās mums radīja GTA, Sims, Elder Scrolls apkārtējās pasaules. indirekts radīja Tropico. man bija taisnība tajā ziņā.
es ļoti gaidīju majesty sīkvelu, man likās - indirektam ir neierobežotas iespējas. no sīkvela es gribēju tikai to, lai manam kabatas MMORPGam uztaisa piecreiz lielākas kartes un piecreiz vairāk iespēju, ar ko neapzinīgajiem un mūsu pelei kategoriski nepaklausīgajiem varoņiem iesākt. vai arī desmitreiz. sīkvelu es gaidīju neskaitāmus gadus, tur viņiem nebija naudas no sākuma, a pēc tam mārketologi pieķērās pie dziesmas septiņu gadu projektam.
nu tad paskatieties, dārgie.
http://www.youtube.com/watch?v=yrJ914FjOlMtas ir tas pats pirmais majesty, tikai 3D, age of mythology un nekas vairāk.
pisieties ar zirgu.