Ceturtdiena, 17. Sep 2009, 14:36
Gaļa, gaļa, gaļa, zajebaļi ar savu gaļu

Šis ir krosposts no Glupais information. Vari komentēt gan šeit, gan tur.
Gaļas gabals

Gaļas gabals

Es esmu plēsīgs gaļēdājs. Man ir absolūti vienalga kā top mans steiks. Man ir svarīgi, lai tas man būtu. Tāpat man ir absolūti vienalga, vai lops tika nogalināts nolaižot tā asinis, vai arī apdullinot un nolaižot asinis. Es nesaprotu to sašutušo protestētāju kategorisko nostāju. Manuprāt īsti humāni nav jebkādā veidā nogalināt dzīvnieku tā pat kā jebkuru citu dzīvu būtni, tajā skaitā arī cilvēku.

Cik esmu piedalījies “cūku bērēs”, tā vienmēr tikusi atstāta mocīties, kamēr notek asinis, kuras tika savāktas bļodā un no kurām tika taisīta asinsdesa. Tu esi ēdis asinsdesu? Nu joptvajumatj, tad klusē! Ik pa laikam man sanāk noskatīties pa kādai dokumentālai filmai par dzīvnieciņiem. Skatoties, es ne reizi neesmu redzējis, ka lauva pieskrienot pie antilopes un dotu tai elektrošoku, lai nogalinātu maigāk. Nekad! Lauvas taktika ir vienkārša – nogāzt upuri, pārkost tā rīkli un gaidīt, kad kopā ar asinīm upuris zaudē spēkus. Un tagad man ir piedāvājums – Davai izšausim visas pasaules lauvas, jo arī viņi liek upuriem nomirt mokošā nāvē. Ko teiksiet?

Kāds man teiks, ka nehumāni nogalinātā dzīvnieka gaļa ir pilna ar negatīvām emocijām un to ēdot mēs paši kļūsim ļauni, depresīvi un debīli. Varbūt tā arī ir, bet ļaudis – tā gaļa taču ir domāta eksportam musulmaņiem! Ēdiet savu maigo gaļu un priecājieties, ka arābi kļuvuši ne tikai bagāti, bet tiks arī saindēti ar “slikto” gaļu.

Manuprāt šajos ekonomiskajos apstākļos šī ir pati mazākā hujņa, par ko satraukties, vēl jo vairāk tāpēc, ka pieņemtais likums varētu stimulēt eksportu un lauksaimniecības attīstību pieprasījuma dēļ. Man ir tāda sajūta, ka bezdarbības un depresijas pārņemti ļaudis lēnām sāk jukt prātā.

Ja nepiekrīti manam viedoklim, es sapratīšu. Cilvēki ir emocionālas būtnes, taču citiem šī īpašība ir dota vairāk, citiem mazāk. Man acīm redzot ir mazāk. Bet ja tev ir vairāk, tad viss kas tev tagad, pēc likuma pieņemšanas, atlicis ir klausīties žēlīgo Mārtiņa mūziku un birdināt asaras par netaisnīgo pasauli.

Paldies, esmu runājis, vakarā labprāt uzkostu pa kādai kotletei! :)

Ceturtdiena, 17. Sep 2009, 14:32
[info]goddes

Nu tak, es tikai visu to īsāk.

Ceturtdiena, 17. Sep 2009, 14:37
[info]maris

Nepamanīju :)

Ceturtdiena, 17. Sep 2009, 14:49
[info]zintish

damn. man tagad gribas ēst... ljoti apetelīgs gaļas gabaliņš

Ceturtdiena, 17. Sep 2009, 15:01
[info]elmucis: nogalināšanas veids

Ņjā, vecīt. Neko daudz neesmu iedziļinājies. Par ezotēriku Tev zināšanu, šķiet, nav vispār. Nu nav vienalga, kā tas steiks nonāk uz Tava galda! Nav!

P.S. Es nekādās akcijās nepiedalos un uz to skatos, kā uz parastu politisku darbošanos. Tomēr, kā jau var nojaust, pilnībā nekristiešu metodes neatbalstu.

Ceturtdiena, 17. Sep 2009, 15:06
[info]maris: Re: nogalināšanas veids

Esmu lasījis bībeli, bet neatceros, ka tur tiktu norādīts kā slepkavot dzīvniekus :)

Kas ir ezo..rē..tika whatever?

Ceturtdiena, 17. Sep 2009, 15:09
[info]elmucis: Re: nogalināšanas veids

Ezotērika ir apmēram tas pats, kas "dzīvā ētika" un bībelei, kas uzrakstīta dažus gadsimtus atpakaļ ar to ir tikpat mazs sakars kā putekļusūcēju lietošanas pamācībai un zemesgrāmatai. (Bībelē par dvēseli nav ne vārda)

Ceturtdiena, 17. Sep 2009, 15:36
[info]sirdna: Re: nogalināšanas veids

Ezotērika ir slepenas zināšanas, kuras pieejamas ierobežotam cilvēku lokam. Dikti ierobežotam, nevis kuram katram āpsim, kurš iebridis Rēriha grāmatnīcā. Ezotērika nav vienota, tas ir jēdziens, kas apvieno veselu lēveni senu un slepenu mācību zinātāju. Es atturos no personīgas dabas kometāriem par slepenām un senām mācībām. "Dzīvā ētika", imho, ir morāle, jeb teorētiskas sistēmas (ētika) praktiska izpausme (morāle). Imho.

Arī musulmaņi mēdz būt ezotēriķi, ja nu kas.

Ceturtdiena, 17. Sep 2009, 15:39
[info]elmucis: Re: nogalināšanas veids

"arī mēdz būt" - ir pierādījums manam apgalvojumam.

un par to ezotēriku Tu pārspīlē - tik traki nav.
Tie, kas tāpat vien piemin Rēriha grāmatnīcu un nezina, kas tas tāds ir, nav nekur tālāk par tiem cūkukāvējiem tikuši.

Patiesībā, laikam daudziem ar lasīšanas prasmēm ir slikti - es tikai izteicu viedokli, ka NAV VIENALGA, kā tas steiks rodas uz galda.

Ceturtdiena, 17. Sep 2009, 15:46
[info]sirdna: Re: nogalināšanas veids

var jau būt, ka nav vienalga, jo elektriski dullinātais steiks ir slikts?

Stāsti par labajām pašaudzētajām cūciņām, kurām gaļa ir x reizes labāka par fabrikas cūciņām, iespējams, balstās uz daudz pareizāku kaušanas metodi, tobiš, fabrikā kauj slikti.

Kas zina, vai ne?

Ceturtdiena, 17. Sep 2009, 15:57
[info]raaha: Re: nogalināšanas veids

:D nē, Tu esi buča!

Ceturtdiena, 17. Sep 2009, 15:42
[info]maris: Re: nogalināšanas veids

Dvēsele ir cilvēka saprāts, emocijas, intelekts, griba
un sirds jūtas. Tas nav citāts no Bībeles, bet tā vismaz apgalvo bībeles tulkotāji.

Ceturtdiena, 17. Sep 2009, 15:54
[info]elmucis: Re: nogalināšanas veids

Jā, skaidrs, tālāk varam nerunāt.

Ceturtdiena, 17. Sep 2009, 15:17
[info]latvaanis: Re: nogalināšanas veids

Aziāti rij kustoņus, kas vēl kustās šķīvī, un nekas šiem nav noticis. Kak tak?

Ceturtdiena, 17. Sep 2009, 15:26
[info]elmucis: Re: nogalināšanas veids

vai tie, kas pirms kāzām izdrāž aitu? par to nekādu brīnumu.

Ceturtdiena, 17. Sep 2009, 15:30
[info]sirdna: Re: nogalināšanas veids

ezotēriķis...8)))

Ceturtdiena, 17. Sep 2009, 15:32
[info]latvaanis: Re: nogalināšanas veids

Jā, tie, kas līdz nāvei, un pēc tam savāra gardu harčo! :)

Ceturtdiena, 17. Sep 2009, 15:43
[info]raaha

aj, ko nu mēs, mazi ļautiņi no laukiem :) redz, Ufo ar Fredi, šķiet, permanenti ir saēdušies. Ti, šorīt brokastīs nebija Ufo, vēl Ufo raksts delfos - http://www.delfi.lv/news/comment/comment/article.php?id=26881365. Tagad Fredis aizkapa balsī lasa to deputātu vārdus, kas likumu atbalstījuši.

Ceturtdiena, 17. Sep 2009, 15:45
[info]maris

Man ir paranoiskas aizdomas, ka visa šitā ķīseļa maisīšana ir kā aizsegs kaut kam patiešām baisam, ko grasās darīt valsts vīri. Kā sacīt - uzmanības novēršana.

Ceturtdiena, 17. Sep 2009, 15:48
[info]raaha

piemēram no tā, ka mēs tūlīt nedabūsim to gaidīto aizdevumiņu? ;)
http://www.delfi.lv/news/national/politics/dombrovskis-tiksies-ar-almunju-satraukts.d?id=26895879
kur var būt tik alkatīgi, man jautājiens. tak nebija atstāti bez maizītes, bez saulītes...

Ceturtdiena, 17. Sep 2009, 15:53
[info]maris

Brīnišķīgi! :)

Piektdiena, 18. Sep 2009, 09:17
[info]halina

Lūk beidzot diskusija aizgāja pareizā formā.
Kā šoreiz noritēja protestēšanas pasākums?

Masu kopā sanākšana ir vieglākais veids kā manipulēt ar cilvēkiem, kopējā enerģija (ezotēriķi varbūt saprot) tiek pavērsta viņiem(valdībai) vēlamā virzienā un tā daļa cilvēku, kas cenšās saglabāt veselo saprātu ne vienmēr to ir spējīgi izdarīt, jo enerģija paņēma ar masu savā varā un iebāza galvā vandīties (nu no sērijas - zolīda dāma ar somiņu sit pa mašīnu un neganti lamājas, lai gan ārpus šī mirkļa viņa ir absolūti pieklājīga un mīlīga būtne).

Rezultāts - novērsta uzmanība no svarīgākām lietām, iegūts laiks, iegūta vēl muļķīgāka tauta, kuru viegli aizraut (jo bara priekšā ir kāds 'savējais' no valst-/biznes-vīriem).

Ehh.. pričom tur gaļa. Es par laimi savus jūtīgos nervus nebojāju un video neskatījos. Cūku bērēs arī nepiedalos, asinsdesa man negaršo :)
Esmu nepārliecināts gaļēdājs.

Ceturtdiena, 17. Sep 2009, 15:53
[info]sirdna

Tā, šitas gan velk uz krīzi un dižķibeli...Ufo un Fredis tomēr nācijas labā daudz izdarījuši (imho, ākstīties pa radio ir 1000x reiz svētīgāk, nekā, piemēram, ievest Latvijā RIMI)

Ceturtdiena, 17. Sep 2009, 18:16
[info]hessin

nu es šodien dzirdēju Ufo un Fredi,
vai varbūt pēc 8 viņi sakāvās un tad Ufo aizgāja ?

Ceturtdiena, 17. Sep 2009, 16:13
[info]sabaraga


es tomēr esmu par humāno dzīvnieku nogalināšanu. tāpēc, ka tā dara lauvas, nav jādara cilvēkam. ne velti mēs esam cilvēki - augstākās dzīvības formas. tātad vajag izrādīt taču kaut kādu intelekta līmeni.
starp citu kaujot cūku NORMĀLS cilvēks cenšas uzreiz iedurt cūkai sirdij, lai viņa ar vienu dūrienu būtu beigta. un rīkli cūkām griež pēc tam.
nekas no tā, ka palielināsies kaut kāds mistisks gaļas ekspirts ekonomiskajā situācijā nemainīsies un pasauli neglābs! labākā nauda nonāks biznesmeņu kabatās!

Ceturtdiena, 17. Sep 2009, 16:17
[info]maris

Vai nogalināšana var vispār būt humāna?

Ceturtdiena, 17. Sep 2009, 17:05
[info]poverty

Tāda nogalināšana, kas nav saistīta ar savas esksistences nodrošināšanu nav humāna. Piemēram, šaut dzīvas būtnes (cilvēkus, dzīvniekus) izklaidei nav humāni. Spīdzināt kaķus, kā to dažkārt dara bērni, nav humāni. Mēs varam strīdēties vai nogalināt dzīvniekus gaļai, ja ir pieejami alternatīvi pārtikas avoti ir humāni, bet ir diezgan acīmredzams, ka dažkārt citu dzīvu būtņu gaļa ir nepieciešama izdzīvošanai (Inuiti kaut kur Artikā utml.) Tad, kad esam sapratuši, ka nogalināt nāksies, mums jādomā par to, kurš nogalināšanas veids ir humānāks -- to var izdarīt dzīvnieku vai cilvēku spīdzinot -- un to var izdarīt humāni un izrādot pēdējo godu.

Ceturtdiena, 17. Sep 2009, 22:19
[info]eermaniitis

izrādot pēdējo godu un apjopjot kapiņus - bet tā kā apēstam kapiņu nav - ir tualete

un dies pas podam godu atdot ;DDD

Ceturtdiena, 17. Sep 2009, 16:45
[info]zetinja

Nu par tām augstākām dzīvības formām ir stipri diskutabls jautājums.

Ceturtdiena, 17. Sep 2009, 17:11
[info]torch

imho, šobrīd ir tikai pirmais posms. Ja tā gaļas lieta aizies, tad būs liels pieprasījums un, nevis vienā, bet simts kautuvēs pirms slaktēšanas nolasīs lūgšanu.

Ceturtdiena, 17. Sep 2009, 19:25
[info]pirx

NORMĀLS cilvēks cenšas iedurt nevis sirdī, bet artērijā(?) kas iziet no sirds. To dara, nevis lai būtu ar vienu dūrienu beigta, bet gan lai labāk izpumpētos asinis un gaļa nepaliktu tumša.

Ceturtdiena, 17. Sep 2009, 19:39
[info]maris

Ai nu... Īstiem lauku večiem tas viss ir skaidrs. A tie lielie nodirsēji ir pilsētnieki, kas gaļu redzējuši tikai veikalā.

Ceturtdiena, 17. Sep 2009, 19:10
[info]misame

kādai daļai Tav raksta varētu piekrist, bet nu brīdī, kur Tu saki "hujņa", man sirds aptekas... tak latviski jāsaka "huiņa"!!!
:-)

Ceturtdiena, 17. Sep 2009, 19:14
[info]maris

A man likās, ka hu(i/j)ņa ir atvasināts no krievu valodas vārda huj... :D

Ceturtdiena, 17. Sep 2009, 19:16
[info]misame

ir jau arī. Man vienkārši kaut kā tā iegājies.