Ētika businesā ir abpusēja. Tb ja pasūtītājs pret izpildītāju izturas neētiski (zajebal galu galā), tad kāpēc izpildītājam jātur muti ciet? Dizaineru un reklamšķīku serveros jau sen izvietoti "melnie saraksti" ar negodīgiem klientiem un situāciju aprakstiem - arī it kā "neētiski" (no uzmetēju viedokļa, jo par viņiem uzzin potenciālie uzmetamie).
Viena lieta, ko es daru iekšienē, atiecībās tet a tet, otra lieta - afišēt neveiksmīgās attiecības, publicējot rakstus, cik sūdīgs ir bijušais sadarbības partneris.
a) Tas tiek nemitīgi īstenots ar mediju starpniecību. Man aizdomas, ka lielākā daļa "kritisko" rakstu ir apmaksāti.
b) Ļebedevs tekstu ielika savā mājas lapā, nevis avīzē "Komersant", tb tet a tet - tas ir kā savā birojā pie sienas piekarināt.
c) Beidzot tiem pidariem, kas mūs nemitīgi drāž un pārmet, kāds ir uzdrošinājies atbildēt, nevis kautri klusēt un mājās virtuvē sievai pažēloties. Tā kā lai cik Ļebegevs daudziem amata brāļiem nepatiktu, domāju, lielākā daļa šajā biznesā iesaistīto šobrīd aplaudē.