Nu nevaru atrast nevienu speciālistu, kas to nolāpīto divtaktnieku mācētu sataisīt. Izrakāmies, ka tas ir «ЗиД» ražojums (Завод имени Дегятярева), tās pašas rūpnīcas, kas šaujamos ar taisa.
Saknipsēju šodien visādos rakursos, varbūt man kāds pastāstīs, kam kurš anķins un fintikljuška domāta.
Kopskats. Tas bundolis sānos ir izpūtējs, un zem viņa - spararats, uz kura uztin virvi un ar rāvienu ievelk motoru. Tā kā tagad nav kompresijas, spararats griežas brīvi un neko neuzrauj.
Siksnas laikam būs jāmaina, bet pagaidām tās vēl darbojas OK. Vidū puļķis, kuru izvelkot tiek atvienota saķere starp motoru un pārējām daļām - spararats griežas, siksnas vairs ne.
Benzīna sūknis laikam - visādā ziņā , spaidot mazo podziņu, sūknējas benzīns, un pirms palaišanas tā jāpaspaida. Sviriņa sānos laikam atbild par gaisa padevi vai ko tādu - neesmu pārliecināts.
Kopskats no citiem sāniem.
Kaut kas, kas regulē apgriezienus.
Vieta, kur ir eļļa - karteris laikam?
Galva. Motoru noslāpē, salaižot uz īso sveci, piespiežot to metāla plāksnīti pie tās.
Nu, un kas man jātskrūvē, jāpaspaida, jāieeļļo, lai viss aizietu :(?
.. galvas bliive. ja izshauta.., tad vaidzeetu shnjaakuljot vismaz.., tak tik "rezka' un pamatiigi no taa kompresijai nevajadzeja psazust.. Varbuut kur nebuut kas sazobees sagaajis deelii..
.. pie izskruuveetas sveces, iebaaz sveces dirkaa kaadu, tjipa ziimuli, pagriez, ij nocjeko, vai virzulis vispaar staigaa..?? nu.. patiesiibaa.., tad jaaskataas taalaaki..