Smiesieties - bet es rīt aizbraukšu palūkoties uz vislētāko jauno mašīnu, ko te tirgo - Kia Picanto. Ir tak šķirbba, vai mēnesī 87 Ls maksāt vai 120 ls.... Vismaz man ir :)
Dacia noteikti ēdīs vairāk degvielas. Manai sastrēgumu patēriņš ir ap 10 l uz 100. Ar regulāru braukšanu uz Saulkrastiem patēriņš samazinās līdz 7 l. Virs 110 km/h braucot arī pamatīgi palielinās patēriņš no 6 uz 8. Un max griezes moments ir pie 4500 apgriezieniem, līdz ar to, apdzenot, gadās pat pa divi ātrumi uz leju pārlikt, lai ātrāk ieskrienas. Taču tai pašā laikā ir ļoti viegli vadāma, ar lielu un ietilpīgu salonu, pilsēta žiperīga, milzīgs bagāžnieks un salīdzinoši lēts remonts, ja tas nav saistīts ar virsbūvi. Stāsts par izgāšanos elk testā ir pilnīgs bullshit - tas bija VW pasūtīts un apmaksāts tests, jo kopsh Dacia parādīšanās, viņiem samazinājusies pārdošana.
Es teiktu tā - ņem kia, ja par pieejamo telpu tev ir svarīgāks degvielas patēriņš (ietaupīsi apmēram 1 l uz simtu) un izskats. Jo pārējās īpašības abām ir aptuveni vienādas, ja neņem vērā to, ka Dacia ir krietni jaudīgāka. Un Dacia dīzelis ir pmatīgs mēsls :)
Virs 110 km/h braucot arī pamatīgi palielinās patēriņš no 6 uz 8. Un max griezes moments ir pie 4500 apgriezieniem, līdz ar to, apdzenot, gadās pat pa divi ātrumi uz leju pārlikt, lai ātrāk ieskrienas. Taču tai pašā laikā ir ļoti viegli vadāma, ar lielu un ietilpīgu salonu, pilsēta žiperīga, milzīgs bagāžnieks un salīdzinoši lēts remonts, ja tas nav saistīts ar virsbūvi. Stāsts par izgāšanos elk testā ir pilnīgs bullshit - tas bija VW pasūtīts un apmaksāts tests, jo kopsh Dacia parādīšanās, viņiem samazinājusies pārdošana.
Es teiktu tā - ņem kia, ja par pieejamo telpu tev ir svarīgāks degvielas patēriņš (ietaupīsi apmēram 1 l uz simtu) un izskats. Jo pārējās īpašības abām ir aptuveni vienādas, ja neņem vērā to, ka Dacia ir krietni jaudīgāka. Un Dacia dīzelis ir pmatīgs mēsls :)