Galileo rādīja eksperimentu, kā cilvēku ietekmē zīmols.
Vispirms divās glāzēs, uz kurām bija uzlīmētas attiecīgi uz vienas Pepsi, uz otras Coca Cola zīme, bija ielieti atbilstošie dzērieni. 8 no 10 cilvēkiem izvēlējas Coca Cola.
Kad ar aizsietām acīm lika pagaršot tos pašus dzērienus, 5 no 10 izvēlējās Coca Cola un 5 Pepsi.
Kad 4 glāzēs bija salieta viena un tā pati Coca Cola, bet uz glāzēm bija uzlīmēti attiecīgi- pepsi, coca cola un divi kreiso dzērienu zīmoli, tad tā pati Cola, kas bija kreisā dzēriena apzīmogotā glāzītē, tika raksturota kā negaršīgāka, mazāk salda, mazāk brubuļojoša un vispār sliktākā, nekā Coca Cola un Pepsi. Protams, visiem beigās bija lielas izbrīnītas acis, kad viņiem pateica, ka visās glāzēs bijis viens un tas pats dzēriens.
Tāds lūk novakares stāsts par to, kā zīmoli un reklāmisti valda pār mums un sagroza garšas sajūtas vienai un tai pašai lietai un liek mums pieņemt lēmumus pret mūsu gribu. :)
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: