Comments
pag vai tad tie lopi jākaujs publiski, piemēram doma laukumā ?
tici man lopkautuvē kur "estētiski" un "humāni" kauj lopus skats ir daudz pretīgāks nekā visparastākajās "cūku bērēs"
par otro punktu es nekur nenjemos apgalvot ka tā ir 100% , bet noliegt to mēs nevaram ka pamatā tomēr esam zemkopji/lopkopji bijuši. Tas ka tagad pus latvijas dzīvo/strādā Rīgā tomēr nav īsti normāli. tev tā neliekas? Jeb visa nākotne ir pilsētās ?
Un es neteicu ka nekas nav jāmaina, vienkārši ir lietas kas ir notikušas jau sen pirms mums un notiks arī vēl krietnu laiku pēc mums... un diezvai pikets pie saimas to mainīs.
tici man lopkautuvē kur "estētiski" un "humāni" kauj lopus skats ir daudz pretīgāks nekā visparastākajās "cūku bērēs"
par otro punktu es nekur nenjemos apgalvot ka tā ir 100% , bet noliegt to mēs nevaram ka pamatā tomēr esam zemkopji/lopkopji bijuši. Tas ka tagad pus latvijas dzīvo/strādā Rīgā tomēr nav īsti normāli. tev tā neliekas? Jeb visa nākotne ir pilsētās ?
Un es neteicu ka nekas nav jāmaina, vienkārši ir lietas kas ir notikušas jau sen pirms mums un notiks arī vēl krietnu laiku pēc mums... un diezvai pikets pie saimas to mainīs.
To, ka mūsu senči (starp citu, neatkarīgi no tautības un izcelšanās) ir bijuši lopkopji un apkopuši zemi noliegt nevar -- tas ir kopīgs visiem cilvēkiem. No laukiem uz pilsētām mēs varējām pārcelties tikai tāpēc, ka vairs nenodarbojamies ar "subsistence agriculture", t.i., no viena lauka ir iespējams saražot ļoti daudz pārtikas, vairāk kā nepieciešams zemes īpašniekam. Bet kā mūsu pagātnes nodarbošanās, kas visiem cilvēkiem kopīga, var ietekmēt mūsu šodienas izvēles? Ja agrāk cilvēki uzskatīja, ka sievietēm nevajadzētu piešķirt balstiesības, tad šodien tikai retais tā uzskata. Ja absolūtisma laikā apspiedējiem, kas sevi uzdeva par "augstākajām šķirām" nesagādāja grūtības attaisnot savu kundzību ar "dieva dotām tiesībām", tad šodien verdzību mēs nespējam attaisnot. Man ir prieks, ka tu netici tam, "ka nekas nav jāmaina".
(Reply to this) (Parent)