Lee ([info]lee) rakstīja,
Es jau atbildēju iepriekšējā komentā.
Ja gribi daudz smalkāk šo pētīt - nāksies palasīties pa patērētāju tirgu un mērketinga grāmatām.
Kas attiecas uz pašu zīmola maiņu - piemēram, SEB savu dubulto zīmolu (gan veco Unibanku, gan jauno SEB)īstenoja veselus divus gadus, kuru laikā patērētājs pierada pie šiem nosaukumiem pakāpeniski. Pirms pārgāja tikai uz SEB zīmolu - visa Rīga bija plakātu pilna.
Principā šo rebrendingu arī nozares speciālisti vērtē kā vienu no labākajiem un paraugu.

Nopietni, stabili un lieli uzņēmumi savus nosaukumus nemaina tāpat vienkārši, tas ir ilgstošs process,k ura laikā patērētājs tiek iepazīstināts ar nodomu, vajadzību, pieradināts, testēta attieksme & attiecīgi piemeklēti risinājumi. Tagad iedomājies, kas notiktu, ja Coca Cola pēkšņi izdomātu nomainīt nosaukumu uz kaut vai "Kofeīna Kola" tāpēc ka satur kofeīnu?! Vai Microsoft vienā dienā pārtaptu par Balmersoft..

Bet kā jau minēju - ir cilvēki, kuriem tas viss ir mazsavrīgi, un šobrīd būtu muļķīgi tāpēc strīdēties, lai pierādītu pretējo.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?