|
January 8th, 2018
02:24 pm - Ķezas ar ebaju
|
Comments:
Tad nu problēmas. Vienkārši paziņo Paypalam, ka prece nav saņemta, un tu dabūsi atpakaļ 99% gadījumu.
es līdz šim domāju, ka jāziņo ebajam.
Ebay ir tikai platforma tirgotājiem, bet viņi paši neko netirgo, tikai iekasē komisijas. Tāpēc viņi arī neuzņemas nekādu atbildību par tirgotāju rīcību. Nu labi, viņi var nobloķēt un tā, ja ir pārāk daudz sūdzību, bet finansiāli viņiem nav nekādu saistību pret tevi.
Aizgāju uz paypalu, tur arī norādīts - sazinieties ar ebaju.
Tiešām tā ir rakstīts? Man gan parasti raksta – vispirms sazinieties ar tirgotāju. Bet nu cik saprotu, to jau esi izdarījusi un rezultāta nav. Tāpēc laiks eskalēt prasību tieši ar Paypal. Galu galā Paypal ir tā buyer protection programma.
Vispirms ar pārdevēju, pēc tam ar ebaja rezolūciju centru, nav ne pīkstiena, ka varētu sūdzēties paypalam.
Nu vot, varbūt latviešiem nav paredzēts saņemt Paypal garantijas :(
tieši tā arī ir aprakstīts co.uk vietnē. nevis kaut kas īpašs latviešiem
Paypal konti ir stingri nodalīti pa valstīm. Svarīga ir tava adrese, nevis saits kurā pērc. |
|
|
Sviesta Ciba |