|
January 8th, 2018
02:24 pm - Ķezas ar ebaju 5. decembrī nopirktās puzles norādītajā adresē Mančestrā nav pienākušas vēl 5.janvārī. Atveru ķildu ar pārdevēju. Tas norāda neeksistējošu trekinga numuru "My Hermes" un kvīti, kurā nav ne smakas no informācijas, ko un uz kādu adresi šis nosūtījis, pēc tam paziņo, ka patiesībā paciņu piegādājis "Parcel 2 go". Trekinga numura ievietošana izsekošanas lodziņā dod tikai vienu vēsti - ka "9.decembrī sūtījums nogādāts drošā vietā" [kaut kāds sūtījums nez uz kādu vietu sazin kādā adresē]. Uz jautājumu, kur ir tā "drošā vieta", pārdevējs iesaka zvanīt kurjerdienestam. Kurjerdienesta mājaslapa iepriecina ar ziņu, ka paciņas šie mēdzot atstāt pie kaimiņiem. Mančestras paziņa atklāj, ka tādos gadījumos tomēr pastkastēs tiek iemesta zīmīte, ka paciņa IR atstāta pie kaimiņiem, bet vienreiz bijusi zīmīte "ielikām brūnajā miskastes konteinerā, varat paņemt no turienes". Šoreiz pat tādas zīmītes nav bijis. Nu varen vilinoši sadarboties ar britu kurjerdienestiem, lai, piemēram, tavs pārsimt eiro vērtais telefons tiktu ievietots paņemšanai miskastes konteinerā... Nepirkšu es telefonus Britānijā. Mana paciņa gan ir tikai 14 eiro vērta, tomēr - kā tiks risināts šāds gadījums, ja esmu samaksājusi, bet preci neesmu saņēmusi? Pretenzijas celt var tikai cilvēks, kam ir kvīts par kurjera nolīgšanu, un tā neesmu es.
|
Comments:
Tad nu problēmas. Vienkārši paziņo Paypalam, ka prece nav saņemta, un tu dabūsi atpakaļ 99% gadījumu.
es līdz šim domāju, ka jāziņo ebajam.
Ebay ir tikai platforma tirgotājiem, bet viņi paši neko netirgo, tikai iekasē komisijas. Tāpēc viņi arī neuzņemas nekādu atbildību par tirgotāju rīcību. Nu labi, viņi var nobloķēt un tā, ja ir pārāk daudz sūdzību, bet finansiāli viņiem nav nekādu saistību pret tevi.
Aizgāju uz paypalu, tur arī norādīts - sazinieties ar ebaju.
Tiešām tā ir rakstīts? Man gan parasti raksta – vispirms sazinieties ar tirgotāju. Bet nu cik saprotu, to jau esi izdarījusi un rezultāta nav. Tāpēc laiks eskalēt prasību tieši ar Paypal. Galu galā Paypal ir tā buyer protection programma.
Vispirms ar pārdevēju, pēc tam ar ebaja rezolūciju centru, nav ne pīkstiena, ka varētu sūdzēties paypalam.
Nu vot, varbūt latviešiem nav paredzēts saņemt Paypal garantijas :(
tieši tā arī ir aprakstīts co.uk vietnē. nevis kaut kas īpašs latviešiem
Paypal konti ir stingri nodalīti pa valstīm. Svarīga ir tava adrese, nevis saits kurā pērc. |
|