Jautājumi pēc filmas “1906” noskatīšanās.
– Galvenā varoņa bekstorijs. No kādiem līdzekļiem tik šiki dzīvo? Vai tiešām no revolūcijas vārdā salaupītā? Steal from the rich, give to… thyself?
– Varoņa ar salauztajiem pirkstiem bekstorijs: ok, šis tips droši vien dzīvo no revolūcijas vārdā salaupītā.
– Galvenās varones bekstorijs, cik sapratu, ir vācu feodāļu kalpone. Kas tā par draņķa kalponi, kas var dienām vazāties riņķī pa kafejnīcām, hospitāļiem, piknikiem un vēl rakstīt dzejas par miklu miglu.
– Kāpēc Džentlmenis piekrita piedalīties laupīšanā?
– Kāpēc Džentlmenis bija vajadzīgs laupīšanā, ja viņa runa tikai piesaistīja papildus lieciniekus?
– Kur palika Danas Bjorkas varone? Viņas uzdevums, protams, bija amizants: “Tu stāvēsi šeit!”.
– Kāpēc Kasieris turēja Barona roku ar spridzekli, nevis turpināja slēpties seifā, ja tas pašam nozīmēja droši nāvi?
– Kāpēc bija vajadzīga mānīšanās par “barona kunga insultu” un dokumentu atvešanu, ja “sekretārs”, lai iekļūtu apsargātajā palātā, dakterim tāpat piedraudēja ar ieroci? Turklāt “sekretāra” parādīšanās notiek apmēram minūti pēc viņa pieminēšanas, kas dakterī neizraisa nekādu pārsteigumu.
– Vai man rādījās, vai vecais, sirmais kungs no traktiera ainas, parādījās vēl vairākās epizodēs?
Citādi, piekritīšu iepriekš rakstītajam: Dumburs un Auniņš nenormāli labi, Kalita, man šķiet, nenospēlē beigas. Sajūta bija: nu, visi draugi pagalam, ai neko, YOLO, dzīvos tālāk. Vizuāli izcili. Mūzika: bija sajūta, ka mūzika sēdina filmas tempu.
Bet jā, kaut kā ir interesanti par šo filmu domāt un štukot. Revolūcijas deromantizācija.