No visos kaktos klusi skanošām atraugām noprotu, ka kaut kur Cibā ir sacepies varen iespaidīgs cepetis. Aptuveni nojaušot tēmu, nebūt nenožēloju, ka bez manis. Ja nu man, diespas, arī par šo pēkšņi rastos kas sakāms!
Negribu zināt, par ko bija cepiens. Pamanīju, ka daži apmuļļāja tēzi par līdzcietības selektīvo dabu. Nebīstos atzīt, ka mana līdzcietība ir selektīva. Vismaz pagaidām. Ja man gadīsies ļoti morāli augt (par ko visai šaubos), varbūt kļūšu tik laba, lai justu līdzi un iespēju robežās palīdzētu visiem, tā kā to darījuši svētie no leģendām. Pašlaik ir tā, kā ir, un es nebrīnos, ka līdzīgi ir daudziem. Kādam palīdz, kādam nepalīdz. Suni no patversmes paņem, bāreni no glābējsilītes - nē, vai otrādi. Un tas, kuram šķiet, ka tās nav pareizas prioritātes, lai iet un dara saskaņā ar savējām, nevis te moralizē par citu izvēlēm.
Ļoti pacietīgi sakaidroju vēlreiz, runa nebija par to, vai palīdzi visiem, vai nepalīdzi nevienam, runa bija par to, ka ir stipri mazticams, ka kāda imaginārā iecietība pret kaut kādu pilnīgi nepazīstamu, pilnīgi dažādu cilvēku grupu, kurai ir vienkārši piekarināta kaut kāda birka, izklausās aizdomīga, ja šis kāds nespēj necik, nu tā, ka galīgi necik būt iecietīgs pret saviem nosacīti tuvākajiem līdzbiedriem.
Ja izteicos nesaprotami, protams, bano vien nost. Tā būs laba mācība, ka vajag vai nu mācīties saprotamāk runāt, vai nu klusēt.
Pamanīju, ka daži apmuļļāja tēzi par līdzcietības selektīvo dabu.
Nebīstos atzīt, ka mana līdzcietība ir selektīva. Vismaz pagaidām. Ja man gadīsies ļoti morāli augt (par ko visai šaubos), varbūt kļūšu tik laba, lai justu līdzi un iespēju robežās palīdzētu visiem, tā kā to darījuši svētie no leģendām. Pašlaik ir tā, kā ir, un es nebrīnos, ka līdzīgi ir daudziem. Kādam palīdz, kādam nepalīdz. Suni no patversmes paņem, bāreni no glābējsilītes - nē, vai otrādi. Un tas, kuram šķiet, ka tās nav pareizas prioritātes, lai iet un dara saskaņā ar savējām, nevis te moralizē par citu izvēlēm.
Ja izteicos nesaprotami, protams, bano vien nost. Tā būs laba mācība, ka vajag vai nu mācīties saprotamāk runāt, vai nu klusēt.