matemātika mums un viņiem |
[2. Jan 2017|13:45] |
|
|
|
Comments: |
iedzen nepatiku pret matemātiku.
Ka nespecializējas... tas labi. Bet to risku 'matmātika skolā nepadevās' tiešām palielina :/
cik es redzu bērnus, kas nav sākuši pirmo klasi ar zināmu zināšanu rezervi, viņiem kaut kā grūti iet. it kā - kaut gan kas tur īpašs, to visu mierīgi un ātri varētu apgūt, nemāca tur neko šausmīgi sarežģītu un viss tiek ilgi muļļāts, un bērni arī pilnīgi saprātīgi. bet skolā kaut kā maz māca, daudz atprasa. cilvēks vēl nav apguvis, kad viņam jau prasa. tā vien liekas - ja viņš nedabū ārēju palīdzību, tad skola ir nevis izglītošanas, bet atprasīšanas iestāde. un, piemēram, ja kāds mājās ar vecākiem nav apguvis pulksteni, tad skolā viņš tikai ik pa laikam par to dabū sliktu atzīmi, bet tā arī vēl 3. klasē dzīvo pulksteni lāgā nepazīdams.
+ daudz, visam pāri galopā un nākamā dienā kontroldarbs :)
ne par matemātiku - visīpatnākā šī situācija ir vēsturē, jo ja nemaldos no 6. - 9. klasei tiek aulēkšiem izskriets cauri visai Pasaules un Latvijas vēsturei no akmens laikmeta līdz mūsdienām (pie kam nesaistīti, jo katrai vēsturei sava programma), lai par to pašu pēc tam skrējienu atkārtotu vēlreiz posmā 10. - 12. klase.
Lūk! Bet es pamanu, ka tas nav tikai pamatskolās, principā skolas un pat universitātes uz šito brauc cauri. Ka tikai “nepasniegt uz šķīvīša jau gatavu”, bet rezultātā vispār tikai olu, malku un pannu iedod. Labi, ja ne vēl vistu un koku. | |