Tas tad, ja ir izvēle. Ja tādas nav, tad brauc šā kā tā ar sabiedrisko.:)
man ir izvēle iet kādus 7 km ar kājām. bet tā arī nav nekāda izvēle, jo mašīnas piebezdējušas visas ielu malas :(
Vienmēr jau var piedomāt, ka tiem japānīšiem ir vēl grūtāk;)
manuprāt pilnīgas muļķības. pilsētā ir metro, kas nav atkarīgs no sastrēgumiem
Aha, neesi redzējusi, kādi tie metro izskatās? Un cik ērti ir tādos pārpildītos vizinaties? Un cik piesārņots Tokija ir gaiss? M?;)
bļin, runa ir par sastrēgumiem, nevis par pārapdzīvotību
bļin, runa bija arī par to, cik sūdīgi autobusos braukt!;P
neredzi korelāciju starp to, ka metro ļauj iedzīvotājiem braukt sabiedriskajā UN neaizņemt vietu uz ielas UN nebraukt ar automašīnām, TĀ atbrīvojot vietu sabiedriskajam autotransportam? Rīgā tas ir noslēgts aplis, kā jau kihelkonna minēja.
Ok. 1) Var jau būt, ka esmu no dzimšanas pastulba un dzīves laikā kļuvusi vēl stulbāka, bet takšu postā izlasīju par to, ka "autobusos braukt ir tik apgrūtinoši un riebīgi, ka tomēr nākas braukt ar mašīnu". Uz ko atbildēju, ka - ja nav izvēles, tad tomēr brauc ar sabiedrisko. Pie šī vēl varu piebilst, ka pati dzīvoju Ķengaragā un ir nācies ar mašīnu stāvēt korķī Krasta iela 2 stundas, kurpretim ar 15. trolejbusu braucot, ceļš aizņem apmēram pusstundu. Ja neskaita, protams, ekskluzīvus gadījumus, kad visi idijoti, kas stūrē augšā uz Slāvu tiltu, ir sabijusies no sniega/lietus/saules, bet tas nu gadās ne biežāk kā pāris reizes mēnesī. Tādēļ neredzu nekādu iemeslu mainīt pārvietošanās paradumus.:) 2) Vot kāda mārrutka pēc Tu man tā piepisiessējies, m? Vai es kaut kā personiski aizvainoju, pieminot Japānu?;>
gluži informatīvi - manā gadījumā tikt līdz teikai ar sabiedrisko ir ilgāk nekā ar mašīnu. sabiedriskais stundu stāv korķos uz brīvības ielas, kamēr ar mašīnu var apbraukt ar līkumu. (ar visu to, ka pirmās 2 pieturas es noeju ar kājām.) katru rītu mani uz darbu ved ar mašīnu, tas ir 15 min ātrāk nekā ar troli.
uz tramvaju man jaiet 15 min turp un 10 min atpakal, turklat ari vins uz barona ielas dabuu pastaaveet, jo masinas staav uz sliedeem.
Nuuu, katram rajonam savas īpatnības;) Savukārt, es gribētu ierosināt pieņemt nolikumu, ka pa Rīgu drīkst pārvietoties tikai mašīnas, kurās ir ne mazāk kā 3 braucēji - citadi stāv rinda 7 klaberkastes un katrā sēž pa vienam cilvekam.;/
te pietiktu uz visām lielajām ielām noteikt 1 jostu tikai sab. transportam. brīvības ielai šī fīča pat ir ierakstīta rīgas attīstības plānā. taču nepieciešama politiskā griba no klaberkastēs sēdošajiem deputātiem.
Un kas par bildi bija Maskavā, kad tur pirms gada pusotra vasarā metro nozuda elektrība....
Tas varētu būt visai jautri;/// |