Kaspars ([info]kas) rakstīja,
Katrs kas vinniem pazvana ir vinnu klients vai potenciaalais klients un tieshi taada attieksme pret vinniem ir jaaizraada, tas buutu labs klientu servisa pirmais solis un to es no katra klientu servisa gaidu. Un ja es zvanu no sava numuru un prasu, piemeeram, kaada man ir konta bilance, tad es gaidu ka man uz to atbildees... Vai telefona numura nosaukshana tieshaam ir tas droshiibas jautaajums bez kura sho informaaciju nedriikst iznsniegt. tele2 ir kods kuru tev prasa, citiem operaatoriem citaas valstiis neprasa vispaar neko, bet nu tas ir taas valsts liimenis kaadaa vinniem ir piennemts uzticeeties saviem cilveekiem un latvijaa tas pamatoti ir zems. bet prasiit telefona numuru ir klaji idiotiski situaacijaas kur tas ir redzams, jo tas nekaadaa situaacijaa nedarbojas kaa "droshiibas pasaakums", prasiit reggistranta vaardu ir ok, bet arii - ne kaa "ieejas paroli", jo taa nav slepena informaacija, bet tiiri apstirpinaashanas noluukos vai tieshaam runa ir par vienu un to pashu abonenmentu.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?