Tad vēl sarunas par IIT mēru priekš GPT-pelēm-cilvēkiem. Par Ramzeja teoriju, no kuras varētu izrietēt, ka apziņa ir neizbēgama pietiekoši sarežģītos NN. Par to, ka priekš tā NN vajadzētu atgriezt rekurenci un atpkaļsaites cilpas, kas līdz ar transformeru popularitāti ir zaudētas, bet pamazām nāk atpakl. Par biologiski ticamu mašīnmācīšanos un par spiking NN transformāciju uz parastiem NN un ka tur bioloģiskums saglabājas.
Ivetai Kažokai lielā mērā ir taisnība:
"līdzīgi kā cilvēki, līdzīgi kā cilvēki ... :) Ja GPT manu izpratnes līmeni no 2 par kādu jomu var ātri (salīdzinājumā ar mācību grāmatām un lektoriem)paaugstināt uz 8, tad tajā brīdī man ar to pilnīgi pietiek, par 9 un 10 es satraukšos tad, ja man tas būs vajadzīgs." //un tad jau tu varēsi saprast rakstus, pats izdomāt un sasniegt to 9 un 10.
Daudzās nozarēs MI izglītībā ļauj sasniegt pašu frontes līniju. Piem., lasot rakstus nav vajdzīgs gaidīt uz lekciju vai tikšanos ar vadītāju klātienē, lai gūtu skaidrojumu paragrāfu pa paragrāfam. Un, ja līdz šim daudzās augstskolās vienkārši nebija pasniedzēju un kompetences šaurās nozarēs, tad tagad tas viss ir demokrātiski pieejams.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: