15 Septembris 2011 @ 23:25
Aviācija  
Kāds var populāri paskaidrot, kas notiek ar AirBaltic? Šlesers atkal reformē aviāciju?
 
 
( Post a new comment )
thel[info]thel on 15. Septembris 2011 - 23:34
Man arī jau ilgāku laiku ir vēlme, lai kāds vienkārši to paskaidrotu.
(Atbildēt) (Link)
mugursoma[info]mugursoma on 16. Septembris 2011 - 10:08
1. Šlesers noslēdz līgumu, kurā BAS kā mazākuma akcionārs var noteikt visu.
2. BAS dibina ofšorus, caur kuriem noslauc Airbaltic peļņu.
3. Airbaltic tiek novests līdz bankrotam, tiek prasīti lieli ieguldījumi no valsts, cerībā, ka valsts savas akcijas pārdos, jo paša Airbaltic vērtība jau vairs ir nekāda. Ir tikai kredīti un zaudējumi.
4. Šķēle tiekas ar ukraiņu uzņēmējiem, runā par Airbaltic pārdošanu.
5. Valsts nepiekrīt pārdošanai, bet gatava ieguldīt. Nosacījumi - Fliku prom, atklāt visas naudas plūsmas.
6. Fliks sāk ārdīties.


Es domāju tā - Airbaltic novests līdz bankrotam, lai to varētu privatizēt, tad tālāk pārdot, jo uzņēmums reāli nes peļņu. Protams, der arī variants, ka valsts atpērk BAS akcijas par 70milj, tad privatizācija nav izdevusies, bet iziets ir pa nullēm, varbūt pat ar peļņu.
(Atbildēt) (Diskusija) (Link)
None of the Above[info]artis on 16. Septembris 2011 - 11:53
+1
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
mugursoma[info]mugursoma on 16. Septembris 2011 - 10:14
Protams, pastāv arī iespēja, ka BAS vēlas, lai valsts tikai iegulda papildus, lai varētu slaukt, bet tas no nākotnes perspektīvas nav īpaši izdevīgi, jo agri vai vēlu tiktu uzsākts kriminālprocess, bet tiesājamie nav īpaši paslēpušies. Ja atpērk valsts akcijas un tālāk pārdod, tad nav vairs kur piesieties.
(Atbildēt) (Link)
eslijs[info]eslijs on 16. Septembris 2011 - 11:26
Daļa no hronoloģijas ir šeit: http://www.mk.gov.lv/lv/aktuali/zinas/2011gads/09/150911-mk-01/

Manuprāt, stāsts ir par to, ka vienā brīdī airBaltic vajadzēja papildu naudu. Vairākus miljonus latu. Jautājums bija - kāpēc ir vairāku desmitu miljonu liels iztrūkums, kas par to atbildīgs un kā dabūt papildu naudu. Vai to dos abi akcionāri (Baltijas Aviāciju Sistēma (it kā Flika īpašums) un Latvijas valsts, vai nē. LV ir vairākuma akcionārs, bet faktiski, pateicoties Šlesera kā Satiksmes ministram parakstītajam līgumam ar airBaltic, šajā uzņēmumā valsts maz ko nosaka - noteikumus diktē Fliks. Izskanēja ziņas, ka privātie īpašnieki (ka tur vēl esot Šleser, Antonovs no Krievijas utt) speciāli izņem naudu utt. Nāca vēlēšanu laiks un šis notikums kļuva par platforma dažādām ziņā par cīņu ar oligarhiem. Tagad ir dilemma - kā dabūt naudu airBaltic: pārdot valsts daļas jebkuram privātajam vai atpirkt no privātā daļas un valstij kļūt pilnīgu īpašnieku. Es to tā saprotu. Tikmēr Fliks sēž Vācijā un jau kruķī shēmas, lai apspēlētu LV.
(Atbildēt) (Link)