Augusts 21., 2013
| 22:54
|
Comments:
From: | nulle |
Date: | 22. Augusts 2013 - 16:10 |
---|
| | | (Link) |
|
Aritmētika nemainās, bet veidi, kā mācīt un rakstīt grāmatas gan laikam ir tūkstošiem.
protams,
ik mirkli dzimst vismaz viens, kurš uzskata, ka vienu un to pašu lietu viņš spēj uzrakstīt savādāk/labāk/interesantāk kā citi
tāpat kā katram atsevišķi lasītājam ir savs rakstītājs
tās ir neapstrīdamas patiesības, vienam māte, otram meita
tomēr tamdēļ ir skolotājs, kura sūtība ir izstāstīt, tā lai saprot visi, nevis viens konktrēts, bet katrs
universālas grāmatas, kas der visiem tātad nav ;) ar to ir jādzīvo šajā neperfektajā pasaulē, tamdēļ ir atkārtošanas un iztirzāšanas princips, ko īsteno skolotājs ....
| From: | jff |
Date: | 22. Augusts 2013 - 21:25 |
---|
| | | (Link) |
|
Ja priekšmetos, kuru būtība gadu desmitiem nemainās, tomēr katru gadu izdotās grāmatas ir tik ļoti labākas, ka atmaksājas izmest vecās un iepirkt jaunas, tad šodienas grāmatām būtu jābūt tik bezgalīgi labām, ka pietiktu vienu reizi palikt zem spilvena, un visa gada programma galvā. Pieņemsim, ka pietiekams iemesls grāmatas nomaiņai ir satura uzlabojums kaut vai par 10 procentiem (kas nozīmētu ļoti ne-zaļu domāšanu). Pat tad brīvvalsts laikā grāmatas kvalitātei būtu bijis jāuzlabojas apmēram 8 reizes. :D
Nu, saprātīgā versijā grāmatas maina apmēram reizi 5-10 gados (maniem bērniem - matemātika 1. klasei šobrīd no 2009. gada, bet tas ir pārizdevums, jo šī pati sērija lielajam bērnam ir no 2007. gada), bet nu reālistiski vidusmēra bērni tādu grāmatu nolieto 3-4 gados - ja atceramies skolas laiku. Bet jā, man šķiet, ka, teiksim, lasītmācīšanas metodika kopš brīvvalsts laikiem ir uzlabojusies stipri daudzas reizes, un aritmētikas metodika arī. Salīdzinot ar to, kā ar to visu cīnījos es (un arī it kā ne dumja), puikam ir stipri vieglāk un ātrāk.
From: | nulle |
Date: | 23. Augusts 2013 - 10:56 |
---|
| | | (Link) |
|
Tātad kvalitātes uzlabošana nav galvenais iemesls, kāpēc pārizdod :) |
|
|
|
Sviesta Ciba |