Marts 14., 2006
| 11:08
|
Comments:
Vot tev, piemēram, koncepts.
Guerilla mārketings internetā - intervijas ar cilvēkiem, kas izārstējušies no vēža + kašķis par to, vai izārstēja medicīna vai dziednieki, ticība vai Dieva pirksts. Uzbliezt kaut vai saitu par to, lai akcentētu problēmu. Paralēli: statistika par to, cik vēžinieku sasnieguši pensijas vecumu (domāju, ka nemaz nebūtu tik sūdīga). Un pati pārdošana - izejot no domas "Ja neticēsi, neizveseļosies" un noguldījumu pensijas fondā kā visuzskatāmāko ticības piemēru (plus varbūt ironisks ads par cilvēkiem, kas tagad speciāli nemirs, lai dabūtu savu naudiņu atpakaļ ;)). Akcija: "Mēs ticam, ka tu izveseļosies". Slimnieka tuvinieki un draugi nogulda viņa pensijas fondā, lai pierādītu, cik ļoti tic viņam un tur īkšķus par viņu. No katriem 100 noguldītajiem latiem 1 aiziet cīņai ar vēzi (pieļauju, ka reklāmdevējs to varēs atļauties).
Kā redzam - ticība, cerība, mīlestība - un pie tam vēl tik pozitīvi, ar tādu ticību dzīvei un cilvēkiem ;) Un nekādu negatīvu emociju...
Ou. Respect ;) Turklāt doma (ar ticību, t.i. tās uzskatāmu piemēru) ir laba pati par sevi.
Katrā lietā jau var atrast k-ko labu. Problēmas & sirdsapziņas pārmetumi rodas tad, kad sāk salīdzināt ieguvumus & zaudējumus - piem. cigaretes nomierina (ir takš tāds stereotips?), bet bojā veselību. Un tad nu domā - kas tev/citiem/cilvēcei kopumā ir svarīgāks? Ar tiem vēža slimniekiem līdzīgi - pozitīvs efekts var būt, bet cik tas ir ticami? Vai nebūtu bijis labāk to naudu iztērēt experimentālu zāļu iegādei vai "pēdējiem prieciņiem"? u.t.t. u.tml.
Nu, pretīgākais tajā visā pasākumā jau ir tas. Ka tie vēžinieki varbūt tiešām būs laimīgāki "ticot" un radot sev ilūziju, ka dzīvos (jo mēs tak esam tik ļoti pieraduši pie tā, ka nauda netiek ieguldīta bezjēdzīgās lietās). Un viņu radi-un-draugi vispār būs eiforijā, apmierinot gan savu līdzjūtību, gan papaijājot ego. Bet bļin, kā klients vārītos no visa šitā. Un reklāmistam jau naudu maksā tikai par to, ka klients vārās. Ne jau par ticošajiem vēžiniekiem un viņu radiem un draugiem.
Apvieno patīkamo (laimīgie slimnieki) ar lietderīgo (klients)? Vai arī novieto morālo konfliktu ārpus sevis - mēs jau esam labiņi, bet klients gan ir amorāls maita, jo pasūta šādu reklāmu & vēl nopelna?
(es tik' meklēju, kur piekasīties) |
|
|
|
Sviesta Ciba |