Marts 14., 2006


[info]honeybee14:21
Vot tev, piemēram, koncepts.

Guerilla mārketings internetā - intervijas ar cilvēkiem, kas izārstējušies no vēža + kašķis par to, vai izārstēja medicīna vai dziednieki, ticība vai Dieva pirksts. Uzbliezt kaut vai saitu par to, lai akcentētu problēmu.
Paralēli: statistika par to, cik vēžinieku sasnieguši pensijas vecumu (domāju, ka nemaz nebūtu tik sūdīga).
Un pati pārdošana - izejot no domas "Ja neticēsi, neizveseļosies" un noguldījumu pensijas fondā kā visuzskatāmāko ticības piemēru (plus varbūt ironisks ads par cilvēkiem, kas tagad speciāli nemirs, lai dabūtu savu naudiņu atpakaļ ;)).
Akcija: "Mēs ticam, ka tu izveseļosies". Slimnieka tuvinieki un draugi nogulda viņa pensijas fondā, lai pierādītu, cik ļoti tic viņam un tur īkšķus par viņu. No katriem 100 noguldītajiem latiem 1 aiziet cīņai ar vēzi (pieļauju, ka reklāmdevējs to varēs atļauties).

Kā redzam - ticība, cerība, mīlestība - un pie tam vēl tik pozitīvi, ar tādu ticību dzīvei un cilvēkiem ;) Un nekādu negatīvu emociju...

Read Comments

Reply


No:
Lietotājvārds:
Parole:
(komentārs tiks paslēpts)
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
honeybee - Komentāri

> Jaunākais
> Arhivētais
> Draugi
> Par sevi


> Go to Top
Sviesta Ciba