Marts 14., 2006
honeybee | 14:21 Vot tev, piemēram, koncepts.
Guerilla mārketings internetā - intervijas ar cilvēkiem, kas izārstējušies no vēža + kašķis par to, vai izārstēja medicīna vai dziednieki, ticība vai Dieva pirksts. Uzbliezt kaut vai saitu par to, lai akcentētu problēmu. Paralēli: statistika par to, cik vēžinieku sasnieguši pensijas vecumu (domāju, ka nemaz nebūtu tik sūdīga). Un pati pārdošana - izejot no domas "Ja neticēsi, neizveseļosies" un noguldījumu pensijas fondā kā visuzskatāmāko ticības piemēru (plus varbūt ironisks ads par cilvēkiem, kas tagad speciāli nemirs, lai dabūtu savu naudiņu atpakaļ ;)). Akcija: "Mēs ticam, ka tu izveseļosies". Slimnieka tuvinieki un draugi nogulda viņa pensijas fondā, lai pierādītu, cik ļoti tic viņam un tur īkšķus par viņu. No katriem 100 noguldītajiem latiem 1 aiziet cīņai ar vēzi (pieļauju, ka reklāmdevējs to varēs atļauties).
Kā redzam - ticība, cerība, mīlestība - un pie tam vēl tik pozitīvi, ar tādu ticību dzīvei un cilvēkiem ;) Un nekādu negatīvu emociju...
|
Reply
|
|
|
|
Sviesta Ciba |