Marts 14., 2006
| 11:08
|
Comments:
Nu, pretīgākais tajā visā pasākumā jau ir tas. Ka tie vēžinieki varbūt tiešām būs laimīgāki "ticot" un radot sev ilūziju, ka dzīvos (jo mēs tak esam tik ļoti pieraduši pie tā, ka nauda netiek ieguldīta bezjēdzīgās lietās). Un viņu radi-un-draugi vispār būs eiforijā, apmierinot gan savu līdzjūtību, gan papaijājot ego. Bet bļin, kā klients vārītos no visa šitā. Un reklāmistam jau naudu maksā tikai par to, ka klients vārās. Ne jau par ticošajiem vēžiniekiem un viņu radiem un draugiem.
Apvieno patīkamo (laimīgie slimnieki) ar lietderīgo (klients)? Vai arī novieto morālo konfliktu ārpus sevis - mēs jau esam labiņi, bet klients gan ir amorāls maita, jo pasūta šādu reklāmu & vēl nopelna?
(es tik' meklēju, kur piekasīties) |
|
|
|
Sviesta Ciba |