Marts 18., 2019


Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
20:39
Tas neveiklais mirklis, kurā tevi tik ļoti besī autors (kurš, tavuprāt, ir pilnīgs kverplis personiski un iedomīgs pūslis rakstīšanas stilā, un uz kuru turklāt katra otrā atsauce ir "viņš par šito raksta, bet toč neko nav sapratis"), ka tu mēģini izfigurēt veidus, kā viņu necitēt, lai gan par viņa necitēšanu sekos jautājums "a hahuj necitēji"?

Btw, akadēmiskajiem nažiem: ja es vnk pieminu, ka konkrēts autors ir kādā jomā nozīmīgs, vai man ir jāatsaucas uz konkrētiem tekstiem un jāliek referencēs?

// upd.: nu labi, uz jautājumu "a hahuj necitēji" es varu leģitīmi atbildēt ar "I am aware of his work. However, in too many sources he is referred to mainly as having misunderstood things, so I was wary of using his writings as a source", should fckn shut 'em up

(19 teica | man šķiet, ir tā...)

Comments:


[User Picture]
From:[info]hedera
Date:18. Marts 2019 - 20:47
(Link)
Es parasti tamlīdzīgos gadījumos lieku atsauces, jā.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:18. Marts 2019 - 20:55
(Link)
man visu laiku liekas, ka atsauce implicē "cilvēks to grāmatu ir arī lasījis vai vismaz uz viņu paskatījies", kas... nē nu tehniski es laikam esmu lasījusi gan Dirkhemu, gan Vēberu, bet. ugh. es taču viņus neizmantošu. visticamāk.
[User Picture]
From:[info]hedera
Date:18. Marts 2019 - 21:00
(Link)
Jā, tāda ir atsauču doma. :) Bet varbūt es ne līdz galam sapratu jautājumu. Dirkhems un Vēbers ir tieši tavā tēmā nozīmīgi, vai tas bija kā citādāk domāts?
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:18. Marts 2019 - 22:01
(Link)
Nē, es balstīšos uz Fuko un Gofmanu; bet man ir jākontekstualizē pieeja vispār (morāles antro), citādi sanāk tā, it kā viņš būtu ne no kurienes izniris. Dirkhems un Vēbers būtu jāpiemin kā citi autori, kas savulaik ir domājuši zem tāda leņķa, tikai ne man noderīgos veidos, + ir arī mūsdienu autori, no kuriem es vairākus varu minēt leģitīmi, jo viņus ir vērts citēt. Vārdā neminamais kverplis visiem izraisa knee-jerk reaction "un arī viņš par to rakstīja, pilnīgi apgalvojot, ka pirmais un vienīgais!!!"
[User Picture]
From:[info]hedera
Date:18. Marts 2019 - 22:49
(Link)
"Dirkhems un Vēbers būtu jāpiemin kā citi autori, kas savulaik ir domājuši zem tāda leņķa, tikai ne man noderīgos veidos, .."

Tātad sanāk, ka viņi tev ir pie tēmas/jomas aizsākumiem, vai kā tamlīdzīgi. Tad es domāju, ka vajag gan uz viņiem atsauci (kuros darbos viņi par to ir runājuši), bet nav vajadzīga konkrētu lpp. norādīšana. Citādāk ir risks, ka tev pārmetīs nepietiekamu iedziļināšanos tēmas bekgraundā.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:18. Marts 2019 - 22:50
(Link)
Ai, nu būs jau labi, principā man drīzāk vajadzētu uz Arisoteli atsaukties :D ko es obv nedarīšu
[User Picture]
From:[info]hedera
Date:18. Marts 2019 - 22:51
(Link)
Oi, bet ja reiz ir iespēja atsaukties uz Aristoteli, kā var neizmantot! :D
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:18. Marts 2019 - 22:52
(Link)
:D
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:18. Marts 2019 - 22:04
(Link)
(morāles antro ir diezgan svaigs pasākums un es nevaru rēķināties, ka tas visiem lasītājiem izraisīs reakciju "ā, nu ja, tas verķis", ja tā būtu radniecības antro, tad es droši vien neiespringtu, lai atsauktos uz Evansu-Pričardu un citiem vecūkšņiem)
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:18. Marts 2019 - 22:14
(Link)
Labi, tev taisnība, izmetu D un V un pie reizes arī pompozo pūsli (palasīju un sapratu, ka jēz)
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:18. Marts 2019 - 22:45
(Link)
otrs variants ir nevis izmest bet izkritizēt no panckām ārā, ja vien ir vērc ķēpāties.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:18. Marts 2019 - 22:48
(Link)
Viņš nav tam patērēto vārdu vērts
nopietni, viens no argumentiem, kāpēc es viņu izmetu ārā no atsaucēm, bija "man nav vārdu atsaucēm"
[User Picture]
From:[info]panacea
Date:18. Marts 2019 - 20:59
(Link)
nu, ja autors būtu nozīmīgs, tad es citētu šī autora nozīmīgos, relevantos darbus, kas tad arī tiktu likti atsaucēs
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:18. Marts 2019 - 22:03
(Link)
viņš, imo, nav nozīmīgs, bet toties ar tādu ego, ka actually nozīmīgie autori nervozi pīpē stūrītī

*bet varbūt šeit runā mans personiskais piktums, būs jāpalasa vairāk nekā tas viens gabals, kas mani nenormāli izbesīja :D
[User Picture]
From:[info]panacea
Date:18. Marts 2019 - 23:04
(Link)
well, ja šitas ir bublikācijai, tad gan jau pienāks brīdis, kad revjūeris paprasīs, lai pie atsaucēm pieliec visu viņu bibliogrāfiju, un nedo dies nogrābsies vēl nīsto autōru par revjūeri...
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:18. Marts 2019 - 23:06
(Link)
:D laidiesnogrāpstās, publikācijai
[User Picture]
From:[info]dejavu
Date:19. Marts 2019 - 01:47
(Link)
Citē un pamatoti nokritizē ar visām atsaucēm (ieskaitot tos, kas jau iepriekš ir kritizējuši). Tas saucas 'your voice'.
[User Picture]
From:[info]dejavu
Date:19. Marts 2019 - 01:54
(Link)
Mums doktorantūrā visu laiku šo borē.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:19. Marts 2019 - 05:53
(Link)
Man atkal visu laiku atgādina, ka šī nav disertācija un man ir 16000 vārdu max.
honeybee -

> Jaunākais
> Arhivētais
> Draugi
> Par sevi


> Go to Top
Sviesta Ciba