Septembris 4., 2017
| 21:44
|
Comments:
| From: | ctulhu |
Date: | 4. Septembris 2017 - 22:23 |
---|
| | | (Link) |
|
kādi tad mums vēl ir spilgti piemēri? Nu Buiķis, kas vēl?
Labi, es neteikšu "visur", jo par "visur" es nezinu, bet līdz ar labiem un profesionāliem mācībspēkiem, a.izgl.iestādēs ir plejāde ar šādiem, "pērles" bārstošiem "profesoriem", parasti ap gadiem 50+
nu tad man acīmredzot ir ekstrēmi noveicies jo par pasniedzējiem, kā jau studentam pienākas, varu ņaudēt daudz un dikti (tostarp arī par "pasniedzējam ir viedoklis, kuram es nepiekrītu" vai "akdies, nu kā cilvēks var kaut ko tāāāādu pateikt"), bet gluži šāda gadījuma nebija bijis
"iedomājieties, viņi tos nēģerus pat operā laiž!" (profesors O.S.)
Vairums spilgto piemēru savu spilgtumu apmierina ar studentiem paralēli strādājot 2-6 augstskolās, ne visi gluži grāmatiņas par to publicē.
man šķiet, ka tā zināmā mērā ir arī problēma, t.i., ka cilvēki nevis strādā to, ko grib, tur, kur grib, bet salasa tās lekcijas pa velsviņzinkurieni nu, t.i., ja mums ir (pieņemu, ļoti laba) uzņēmējdarbības pasniedzēja, kas izvilkta attiecīgi no ekonomikas augstskolas, tad viņa atnāk un pastāsta lietas "kā humanitārajiem", tipa "ja jūs kaut ko ražojat, tad nav tā, ka jūs gūsiet peļņu, pārdodot lietas zem pašizmaksas! Pat ja jūs pārdosiet ļoti daudz! svarīga ir peļņa, nevis ienākumi!" (t.i., tieši tādā līmenī, ar šādām frāzēm arī stāstīja) & attiecīgi atdevi arī dabū tieši tādu augstākminētais profesors, iespējams, arī atnāca "nu tur pastāstīt par zinātnes valodu cilvēkiem, kam ar latviešu valodu kā tādu varētu būt problēmas" un attiecīgi stāstīja kā vidusskolā un, lai nav tik grūti, izklaidēja ar refleksijām par "vispārzināmām tēmām, par kurām man neko nav jāzina, lai runātu" (ar to iekritienu, ka šīs tēmas kā reiz ir tās, par kurām mēs esam drāzti visu pagājušo mācību gadu un vēl joprojām viss sāp) nu tb man pat šķiet, ka būtu bijis labāk, ja šos priekšmetus pasniegtu varbūt mazāk zinošs cilvēks, bet toties tāds, kas precīzāk apjauš mūsu esošās zināšanas, ekspektācijas utt.
>man šķiet, ka tā zināmā mērā ir arī problēma, t.i., ka cilvēki nevis strādā to, ko grib, tur, kur grib, bet salasa tās lekcijas pa velsviņzinkurieni
Neradās iespaids, ka tas nav tieši tas, ko viņi grib.
LU īsti nav vajadzības 'izvilkt no kaut kurienes', LU viss ir pašai un gribētāji nomainīt rindā stāvētu, un probzas nebija ar kros-fakultāšu priekšmetiem, bet tieši ar core lietām.
> tipa "ja jūs kaut ko ražojat, tad nav tā, ka jūs gūsiet peļņu, pārdodot lietas zem pašizmaksas! Pat ja jūs pārdosiet ļoti daudz! svarīga ir peļņa, nevis ienākumi!"
Ekonomikā gan augstākminētā frāze ir o, tas ir viens no pamatiem, kam jābūt skaidram nakts vidū pamostoties, lai neradītu problēmas nedaudz sarežģītākas lietas, kas uz šī būvējas.
Ņem vērā, ka ekonomika jums ir vispārizglītojošais, izlīdzinošais bloks. Tur apjoms ir mazāks un vienkāršaks nekā vidusskolas eksāmenam, tas viss ir tuvāk 8.-9. klases līmenim.
Ja ir ekspektācijas, tad jāņem advancētāki priekšmeti C daļā.
|
|
|