Comments {7}

  • [info]hessin Link

    +30 ir tie, kas ir pamanīti un iesniegumi uzrakstīti. Tāpēc vajag tās notifikācijas, jo citādi viss slogs iedzīvotājiem iet ik pa laikam pārbaudīt, vai kāds nav ložņājis.

    Reply | Parent | Thread

    • extranjero

      [info]extranjero Link

      Automātiskās notifikācijas nevajadzīgi satrauks pārāk daudz cilvēku, kas tikai traucēs un pasliktinās kopējos rezultātus. Ir jāatrod sociāli pieņemami atbilstošais drošības līmenis un tas nav viegli.

      Tagad pat regulāro zāļu parakstīšanai ģimenes ārsti izmanto ārpakalpojumus, un tās var parakstīt kāds konsultants citā pilsētā, kuram vajag piekļuvi visiem pacienta datiem. Ja pacients uzreiz saņemtu notifikāciju, tas nevajadzīgi biedētu viņu.

      UK cilvēks var atslēgt medicīnas datu kopsavilkumu pieeju. Bet tad viņi svētdienā atnāk uz aptieku pēc steidzamām ārkārtas zālēm, jo ģimenes ārsts kaut ko aizmirsis izrakstīt. Un mēs nekādi nevaram palīdzēt, jo nav pieejas nekādiem datiem par to, kādas zāles viņi lieto. Ne jau visi apzinās šīs nianses, tāpēc arī nedrīkst pārmērīgi biedēt cilvēkus.

      Audita ķēdei ir jābūt, lai visu var redzēt, kurš ir piekļuvis un kāpēc, bet mans uzsvars būtu vairāk uz to, ka ir jābūt lielākai atbildībai pašiem piekļuvējiem.

      Reply | Parent | Thread

      • [info]hessin Link

        Vajag nodrošināties vairākos līmeņos. Tas, ka pietiks ar pareizu sistēmas darbību un lietošanu, ir vēlmju domāšana.

        Tie, kuri tiešām grib, var tās notifikācijas atslēgt, es nesaku, ka tām ir jābūt obligātām.

        Mēs pārējie esam pieraduši pie Swedbank notifikācijām ik reiz, kad iepērkamies, kas ir daudz reizes biežāk nekā ejam pie ārsta. Pilnīgi bezjēdzīgas notifikācijas līdz tai dienai, kad atnāk notifikācija par pirkumu, ko neesam veikuši. Nezinu, vai UK banku lietotnes tā dara.

        Arī bankas varētu teikt - ai, ko jums tās notifikācijas, mēs pamanīsim, kad no jums zags, bet dzīvē viss ir citādāk.

        Reply | Parent | Thread

        • extranjero

          [info]extranjero Link

          Pirkumiem ar karti jā, bet piemēram, par direct debit transakcijām nebūs ziņojumu.

          Jo ir vajadzīgs līdzsvars – brīdināt par visu, kas tāpat iemidzina modrību, un nebrīdināt ne par ko.

          Es neredzu īpašu jēgu saņemt brīdinājumu par katru reizi, kad esmu gājis pie ārsta. Savukārt, tā reize, kad ģimenes ārsts izmantos ārpakalpojumus, satrauks cilvēkus, kuri tad bariem zvanīs ģimenes ārstam, un šie zvani vairs nebūs reāli apkalpojami. Un tas satrauks cilvēkus vēl vairāk :D

          Reply | Parent | Thread

          • [info]hessin Link

            Ea runāju par LV, kur ārpakalpojumi nav. Un joprojām uzskatu, ka izvēlei ir jābūt. Tikai tāpēc, ka daļa neprot lietot tehnoloģijas, nenozīmē, ka ērtības ir jānogriež visiem.

            Reply | Parent