Comments {7}

  • [info]hessin Link

    Vajag nodrošināties vairākos līmeņos. Tas, ka pietiks ar pareizu sistēmas darbību un lietošanu, ir vēlmju domāšana.

    Tie, kuri tiešām grib, var tās notifikācijas atslēgt, es nesaku, ka tām ir jābūt obligātām.

    Mēs pārējie esam pieraduši pie Swedbank notifikācijām ik reiz, kad iepērkamies, kas ir daudz reizes biežāk nekā ejam pie ārsta. Pilnīgi bezjēdzīgas notifikācijas līdz tai dienai, kad atnāk notifikācija par pirkumu, ko neesam veikuši. Nezinu, vai UK banku lietotnes tā dara.

    Arī bankas varētu teikt - ai, ko jums tās notifikācijas, mēs pamanīsim, kad no jums zags, bet dzīvē viss ir citādāk.

    Reply | Parent | Thread

    • extranjero

      [info]extranjero Link

      Pirkumiem ar karti jā, bet piemēram, par direct debit transakcijām nebūs ziņojumu.

      Jo ir vajadzīgs līdzsvars – brīdināt par visu, kas tāpat iemidzina modrību, un nebrīdināt ne par ko.

      Es neredzu īpašu jēgu saņemt brīdinājumu par katru reizi, kad esmu gājis pie ārsta. Savukārt, tā reize, kad ģimenes ārsts izmantos ārpakalpojumus, satrauks cilvēkus, kuri tad bariem zvanīs ģimenes ārstam, un šie zvani vairs nebūs reāli apkalpojami. Un tas satrauks cilvēkus vēl vairāk :D

      Reply | Parent | Thread

      • [info]hessin Link

        Ea runāju par LV, kur ārpakalpojumi nav. Un joprojām uzskatu, ka izvēlei ir jābūt. Tikai tāpēc, ka daļa neprot lietot tehnoloģijas, nenozīmē, ka ērtības ir jānogriež visiem.

        Reply | Parent