|
[Sep. 21st, 2011|09:03 am] |
|
|
|
Comments: |
Dienā bija raksts par kādu vīru, kam dzīvokli grasās ņemt nost. Stāsts bija tāds, ka viņš iegādājās drukas tehniku uz krīta, bet sākās krīze, un pie darba nav ticis, jo bērnudārzos viss jau sarunāts, un pat ar cenu nevar tik iekšā.
emmm, mana necilā pieredze liecina, ka, ja kādam neiet privātajā biznesā, pie vainas ir ne tikai tirgus izpētes problēmas pirms ilgtermiņa saistību uzņēmšanās uzņēmuma pamatlīdzekļu iegādē, bet arī, piemēram, tiešās pārdošanas iemaņas. Piemēram, mūsu b/d vadītāja vaicāja, vai kāds nezina fotomeistarus, jo dārziņam esot nopietnas iebildes pret pagājušo gadu pakalpojumu sniedzējiem. Pakalpojumu bizness - tās tomēr ir Attiecības
Neapšaubu, ka stāsti ir dažādi. Bet bērnudārzu fotogrāfu izvēles stāstiem ļaujos zombēšanai no mediju puses. Vēl jo vairāk, ja stāsts ir par mūsu reģionam tipisko "savs cilvēks" praksi, kas nav gluži mediju pīle. | |