|
[Jul. 6th, 2009|02:03 am] |
Kameņecka ierosinājums liek domāt par putna brīvību un drīzo piecietināšanu pie savas sētas. jēēē. 21. gadsimts |
|
|
Comments: |
Kameņeckis tikai un vienīgi mēģina neveiksmīgi kopēt pasaulē sen aprobētu praksi: pilsētas pašvaldība dotē savus iedzīvotājus, ļaujot iegādāties mēneša (gada) braukšanas kartes par stipri, stipri lētākām cenām, nekā par to maksā visādi garāmgājēji un tūristi. Tā tas ir, ja nemaldos, praktiski visu ekonomiski attīstītajās valstīs. Atšķirība, ka tur saviem iedzīvotājiem dod lētāk, kamēr dievzemītē, kā parasti, orientējas uz pārdot svešiem dārgāk.
tur jau tā problēma, ka mēģina NEVEIKSMĪGI. Pieļauju, ka daļa no apsvēruma ir nepieciešamība sataupīt/iegūt papiuldus līdzekļus, ko varētu izdarīt, piemēram, samazinot transporta līdzekļu tipu skaitu Rīgā. Pastāstiet man, kamdēļ 1 miljona iedzivotāju lielā pilsētā ir nepieciešami: tramvajs trolejbuss autobuss
(--- mikroautobusi taksometri ----
prievātie auto velosipēdi)
Mierīgi varetu iztikt, piemēram, ar autobusu/tramvaju, tādējādi iev'ērojami optimizējot apkopes un remonta izdevumus, kas nu saistitos ar 2, nevis 3 dažādu transporta tipu apkalpi. arī braucējiem būtu vieglāk orientēties pasažieru pārvadājumos...
| |