|
Jul. 6th, 2009|05:03 pm |
tur jau tā problēma, ka mēģina NEVEIKSMĪGI. Pieļauju, ka daļa no apsvēruma ir nepieciešamība sataupīt/iegūt papiuldus līdzekļus, ko varētu izdarīt, piemēram, samazinot transporta līdzekļu tipu skaitu Rīgā. Pastāstiet man, kamdēļ 1 miljona iedzivotāju lielā pilsētā ir nepieciešami: tramvajs trolejbuss autobuss
(--- mikroautobusi taksometri ----
prievātie auto velosipēdi)
Mierīgi varetu iztikt, piemēram, ar autobusu/tramvaju, tādējādi iev'ērojami optimizējot apkopes un remonta izdevumus, kas nu saistitos ar 2, nevis 3 dažādu transporta tipu apkalpi. arī braucējiem būtu vieglāk orientēties pasažieru pārvadājumos...
|
|