|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vasara un dūmi - Orvels 2017 - upuris vs upuris
Comments:
Njā, tas vis nav tradicionālais eiropiešu dzīvesveids:
http://skaties.lv/zinas/latvija/krimina Oj, varu derēt, ka atrastos simtiem pārgudreļu, kuri viņu žēlotu un sauktu par upuri ar grūtu bērnību un tādā garā (kamēr nebūtu izvarots paša bērns!).
Bet vispār mani ļoti mulsina komentāri, ka "mums pilns ar izvarotājiem, ko jūs par tiem neuztraucaties." Tad sanāk, ka te viņu vēl tā kā par maz? Vai kā?
Indulgence self-loathing liberasta arhetips. No viņa neko citu nesagaidīsi. Tikai dīvaini, ka tā uzvedas cilvēks cienījamā vecumā. No bezsmadzeņu hipsterīša ar čegevaras maiku mugurā tas vēl būtu saprotams.
Jā. Tas ir paradokss, ka kā attaisnojums vienam noziegumam tiek pretnostatīts cits. Var mēğināt noskaidrot noziedznieka rīcības cēloņus, lai saprastu, kas ir tas faktoru kopums, kuru dēļ cilvēks kļuvis par nezvēru un ko darīt lai tādu cilvēku starp mums nebūtu. Tas ir kas cits. Bet demagoğija par to, ka viens noziegums ir nenozīmīgs, jo kaut kur citā pasaules malā ir bijis vēl trakāks, tad tiešām jābrīnās, kas tam cilvēkam pakausī sabērts.
Ar šo argumentu tiek attaisnots arī izvarotāju imports. Kaut loģisks secinājums ir pretējs - ja visur pietiek savu neģēlgo radījumu, tad vispirms vajadzētu kopt un pieskatīt savējos.
Attiecīgo argumentu mērķis ir izlikties, ka nezvēru īpatsvars starp latviešiem ir tāds pats kā starp atpalikušiem 3. pasaules pabērniem, kas ir salti meli pat aplūkojot ļoti negribīgi piedāvātos oficiālas statistikas datus. Kas ir vēl jo absurdāk, ja tiek komentēti notikumi Vācija vai Zviedrijā, jo tad vajadzētu it kā nodemonstrēt, ka Fricis un Pelle arī ne ar ko neatšķiras no Muhameda vai Čungačangas, kas ir manāmi grūtāk, tāpēc atkal atgriežamies pie ''bet šeit Latvijā''.:)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||