Ekonomiskā krīze
Kamēr mēdiji un politiķi nespēj rimties bimbāt par ekonomisko krīzi valstī, balstoties uz ziņām par to, kā klājas lieliem uzņēmumiem, kas pieder pārsvarā tiem pašiem apbimbātajiem politiķiem, kuriem laikam jau arī pieder tie paši mēdiji, tikmēr mazie uzņēmumi nespēj rimties bimbāt par to, ka cieš no pārlieku liela pieprasījuma, ko lielie uzņēmumi vairs nespēj apmierināt, un peļņas, kas plēš kabatas. Tā arī veidojas inflācija - pieprasījums lielāks par piedāvājumu.
Pa šo laiku sāk atjaunoties arī "daču" kultūra, kas "komūnisma" laikos bija radusies, jo citādi pārtiku nebija iespējams iegūt, un mūsu laikos rodas no jauna, jo kvalitatīvu pārtiku (bez ķimikālijam un GM) nav iespējams iegūt. Pastiprinās arī interese attiecībā uz dzīvo mūziku, nevis atskaņotajiem ierakstiem.
Šis ir ideāls brīdis, kad var nodibināt veiksmīgu mazo uzņēmumu gandrīz jebkurā nozarē. Žēl tikai, ka inflācijas dēļ naudu nav iespējams krāt. Jāsāk domāt par to, kā lai veiksmīgi ieguldītu līdzekļus ražošanā, kas neprasa lielu pamatkapitālu.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: