Comments: |
Es vienkārši uzprasīju kurš tas ir lol.
Problēma? Nu man liekas, ka tik pat labi varētu ieteikt ieviest pamatskolā kuģu mašīnbūves pamatus vai ornitoloģiju. Neredzu pamata pamatskolām fokusēties uz kādu konkrētu šauri specializētu profesionāļu sagatavošanu. Kāpēc tieši šo amatu, bet ne citu? To tomēr sauc par vispārējo izglītību un mērķis laikam ir gatavot bērnus tā, lai kad tiem pienāks apziņa par to ko viņi vēlētos strādāt, būtu ielikti pamati, kas ļautu izvēlēties jebkura profila tālāk izglītošanos.
Pagūglē: teching to code in grade school debate
Apskatījos pirmos dažus rezultātus.
Tēmas saskatīju divas. Pirmā ir klasiskais ''aijajaijai mums ir pārāk maz sieviešu un minoritāšu iekš profesijas x, tāpēc par katru cenu jādara tā, lai arī te būtu perfekts egalitārisms. Point denie, obv.
Otra, ka kodēšana priekš kopējās kognīcijas attīstības pēķšņi ir tik pat vajadzīga kā valodas vai matemātikas apguve. Neatradu pamatojumu.
Pāris komentāri, kuriem piekrītu
''Reasoning, logic, expression in spoken languages, as well as in coding. Classical high school – latin and greek, will teach more bout reasoning and logic than any engineering school class on computer programming.''
''lets teach them better, mathematics''
Apgalvojums, ka visiem jābūt ''computer savvy'' profesionāla IT speca līmenī arī neliekas pamatots. Kāpēc ne inženierija vai filozofija? iebildumu nebūtu, ja kurikullums būtu no gumijas, bet jebkurš jauns obligātais priekšmets nozīmē vai nu palielināt kopējo stundu skaitu vai izmest kādu citu priekšmetu. Stundu skaitu visdrīzāk neviens neņemsies palielināt, tāpēc kuru priekšmetu tu iedomājies kā potenciālo aizvietojamo un kāpēc?
Plus, ja vari, man kā lamerim paskaidrot, ko papildus klasiskajai matemātikai, ''pienes pie galda'' programmēšana no tīrās kognīcijas viedokļa?
Tu tur runā par zinātniekiem. Topošajiem zinātniekiem advancētas datorprasmes, protams, lieti noder.
| |