making sense - [ieraksti | vēsture | ko es lasu | par mani]
gedymin

[   par mani   ]
[   arhīvs   ]

[6. Apr 2018|13:58]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
saiteatstāt nospiedumu

Comments:
From:[info]krishjaanis2
Date:7. Aprīlis 2018 - 12:25
(Link)
Lūk, Pītersons jau arī uzsver, ka naudas, plikas varas, fiziska spēka hierarhijas ir sūds salīdzinājumā ar kompetences hierarhiju.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:7. Aprīlis 2018 - 12:33
(Link)
Nu kaut kā tā. Jo skaidrs, ka vēl nenobriedušiem skolēniem šajā dzīves posmā spēks vai krutums ir pirmajā vietā, bet nauda vai kompetences vēl nevienam īsti nav, tāpēc to nesaprot. Bet tā vietā, lai noliegtu viņu spēka hierarhiju, skolotājiem tā ir jāatzīst, bet jāpaskaidro, ka tā ir īslaicīga un mazvērtīga. Un ka kompetences ir ļoti būtiskas. Un pat ne vienmēr tikai kā akadēmiskas zināšanas, bet arī kā profesionālas prasmes – pat santehniķim tās ir ļoti svarīgas un visai sabiedrībai ļoti vajadzīgas. Galvenā persona, kurai zvana, kad plīsušas trubas. :)
[User Picture]
From:[info]kjiimikjis
Date:7. Aprīlis 2018 - 13:10
(Link)
Tas jau tiek skaidrots. Ne jau tur ir problēma, problēma ir tajā, ka cilvēki (jo sevišķi bērni) labprātāk meklē instant gratification, tā vietā, lai plānotu lietas ilgtermiņā.

Pie kam, vairums tam tiek pāri. Tie, kas no tā bērna vecuma "neizaug", un fundamentāli sačakarē sev dzīvi, dzenoties pēc kaut kāda īstermiņa labuma, tomēr ir minoritāte.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:7. Aprīlis 2018 - 13:16
(Link)
Tiešām tiek skaidrots, ka krutais Pēterītis patiešām ir kruts un kāpēc?
[User Picture]
From:[info]kjiimikjis
Date:7. Aprīlis 2018 - 13:38
(Link)
Virspusēji. Pieeja šiem jautājumiem, kad nu tie tika cilāti, bija "tas ir īslaicīgi", nevis "tas īstenībā nav kruti". Tiesa, laikam jau atkarīgs no klases audzinātāja pieejas, šaubos, ka pastāv kaut kādas oficiālas vadlīnijas.